تاریخ انتشار : 2023/11/01

فهرست مطالب

ایده ای جالب برای فصول سرد و گرم


از آن جایی که در دنیای امروز، شرکت ها به دلیل رقابت شانه به شانه در تلاش برای معرفی کالا یا شاخه فعالیتی خود می باشند؛ لذا شرکت یا تولیدکننده ای موفق است که بتواند با اتکا به تبلیغات همه جانبه و در هر فصلی برند خود را به رخ رقبا بکشد.

همانطور که در هر فصل و مکانی از ابزار و پوشش مناسب همان فصل یا مکان استفاده می شود، تولیدکننده و یا شرکتی موفق خواهد بود که از همه امکانات و ابزار برای معرفی خود استفاده کند. تبلیغاتی مثل پوشاک، خودکار  و اقلام ریز دیگر در فصل سرما با البسه زمستانی پوشیده می شوند و نمایی برای تبلیغ باقی نمی گذارند. بنابراین مناسب است از ابزاری استفاده نماییم که با اولین نگاه به چشم بیاید و اثر خود را به بیننده منتقل کند.

درست حدس زدید، یکی از بهترین ابزارها که در فصل سرما و مواقع بارش برف و باران با هیچ وسیله دیگری پوشیده نمی شود و مدام در منظر بینندگان است، چتر است که ضمن محافظت شما در برابر بارندگی، وسیله مناسبی برای تبلیغات شما به حساب می آید. چتر تبلیغاتی میلان دارای کیفیت بالایی بوده و به آسانی باز و بسته می شود و در رنگ بندی های متنوع به شما عزیزان عرضه می گردند تا به آسانی بتوان در دست گرفت و داخل کوله پشتی قرار داد. چتر

3چتر چتر2

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴