گیفت تبلیغاتی
تاریخ انتشار : 2018/12/11

فهرست مطالب

تاثیر هدایای تبلیغاتی

امروزه در دنیای تبلیغات بسیاری از روش های قدیمی جای خود را به روش های مدرن و امروزی دادند ، زیرا تمامی کسب و کار ها به این نتیجه رسیدند که تبلیغات مهمترین تاثیر در فروش را خواهد داشت.یکی از این روش‌ها،هدایای تبلیغاتی یا هدیه‌های تجاری است. این هدایا اجناسی هستند که در برنامه‌های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می‌شوند. این محصولات برای تبلیغ یک رویداد، شرکت یا عنوان تجاری در یک نمایش تبلیغاتی نمایشگاهی  یا کنفرانس  و همایش داده می‌شود و بخشی از رقابت عظیم بازاریابی است.پژوهش‌های مستمری را در زمینه روابط هدیه‌‌دهندگان و هدیه‌گیرندگان انجام شدکه یافته‌های یکی از آنها حاکی از این است شرکت‌هایی که هدیه می‌‌دهند. در مقایسه با شرکت‌هایی که  هدیه نمی‌‌دهند دو برابر شانس تماس گرفتن از طرف هدیه‌گیرندگان را دارند.هدیه دادن به شیوه صحیح می‌‌تواند به ایجاد مناسبات خوب بیانجامد و حکم خون را در زندگی اقتصادی شما داشته باشد.همیشه پیش از دادن هر هدیه‌ای به این نکته توجه کنید که هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده، هر دو در مورد هدیه، دارای سیاست و برنامه باشند.میدانیم که تمامی مشتریان آگهی های چاپی و نامه های تبلیغاتی شرکت ها را نزد خود نگه نمیدارند،اما ارائه یک جاکلیدی کوچک که اطلاعات تماس شما برروی ان درج شده باشد میتواند در تمام طول سال شما را در نزدیک ترین حالت ممکن به مشتریانتان نگه دارد…

تناسب هدیه

بسیار مراقب باشید هدیه‌ای که می‌‌دهید متناسب با رابطه شما با هدیه‌گیرنده باشد. این امر نه به حجم و ابعاد قرارداد یا معامله‌ای که انجام داده‌اید وابسته است و نه به میزان وقتی که برای گیرنده گذاشته‌اید، بلکه به میزان نزدیکی روابط وابسته است. فواصل هدیه دادن را هم از نظر مناسبت‌ها و تعطیلی‌ها در نظر بگیرید باز هم تاکید می‌شود کاری نکنید که احساس رشوه گرفتن پیش بیاید.

نام و لوگوی شرکت
نام و لوگوی شرکت را بر روی هدیه داشته باشیم یا نداشته باشیم؟ این یک موضوع مهم است.
اگر نام و لوگوی شرکت بر روی هدیه باشد، حتماً در یادها می‌‌ماند و به‌خصوص اگر هدیه ما کاربردی بوده و در طول روز هم مورد استفاده قرار گیرد، طبعاً از نظر در ذهن ماندن، مؤثر‌تر هم خواهد بود.

چه نوع هدایایی؟
شرکت‌ها برای تبلیغ خود می‌‌توانند از هزاران نوع هدیه استفاده کنند.  زمانی میتوان در اذهان ماندگار ماند که هدیه ای ماندگار ,مفید و  پر کاربرد استفاده کرد.اقلامی مانند:فلش مموری ,پاور بانک , صنایع دستی محصولات دیجیتال محصولات چرمی ,ظروف ,خودکار,ساعت و چندین نوع هدایای دیگر میتوانند هدیه ای پر کاربرد و مفید باشند که هرگاه مصرف کننده از آن استفاده میکند با نام و لوگوی شما برخورد کند و منجر به تماس با شرکت شما برای برآورده کردن نیاز خود شود.

با تماس با میلان گیفت به صورت رایگان از مشاوره  با کارشناسان در امر خرید هدایای تبلیغاتی بهره ببرید تا در هزینه و وقت خود خداقل صرفه جویی را داشته باشید.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴