محصولات جدید

خودرویی

خودکار پلاستیکی

شماره های تماس

با میلان گیفت

دانلود کاتالوگ هدایای

میـلان گیـفت

هدایــــــای

بِتـــونی

0/5
0/5
0/5
0/5
0/5
0/5
0/5
0/5
0/5
0/5
0/5
0/5
0/5
0/5
0/5

16.000تومان

/5

ضمانت با کیفیت بودن کالا

تضمین اصالت و گارانتی

ضمانت بازگشت وجه

در صورت مشکل در محصول

تحویل اکسپرس

در کوتاه ترین زمان

پرداخت در محل

فقط در تهران

ویژگی های خودکار پلاستیکی

خودکار پلاستیکی برخی ویژگی‌های خاص دارد که آن را نسبت به مدل‌های فلزی تبدیل به گزینه بهترین می‌کنند. اما این ویژگی‌ها چه هستند؟

  • وزن کم

یکی از مهمترین ویژگی‌های این خودکار وزن کم آنهاست. در واقع بسیاری از افراد مجبور هستند که در طی روز نکته‌های زیادی را یادداشت کنند و دائماً در حال نوشتن باشند؛ اکنون اگر وزن خودکار بیشتر از اندازه باشد، قطعاً باعث خستگی دست وی خواهد شد. در این زمان لزوم استفاده از خودکار‌های پلاستیکی نسبت به فلزی بیشتر می‌شود، چون در این محصولات از پلاستیک بسیار کم‌وزن استفاده‌شده و سنگین نیست.

به‌دلیل وزن کم خودکار‌های پلاستیکی حتی کودکان نیز می‌توانند بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کنند. کودکان در حین نوشتن نسبت به بزرگسالان زودتر خسته می‌شوند، بنابراین اهمیت زیادی دارد که برای آنها قلمی با وزن سبک تهیه کنید.

  • قیمت ارزان

یکی دیگر از ویژگی‌های خودکار پلاستیکی قیمت مقرون‌به‌صرفه است که باعث می‌شود بسیاری از مشتری‌ها به‌جای صرف هزینه‌های زیاد برای محصولات دیگر آنها را خریداری کنند. قیمت پلاستیک نسبت به انواع فلز‌ها مثل استیل، آلومینیوم و هر نوع آلیاژ دیگر کمتر بوده و به‌همین‌دلیل نیازی به صرف هزینه‌های گزاف برای خرید آن نیست؛ بنابراین اگر به‌عنوان یک مجموعه کوچک مشغول به‌کار هستید و به فکر تهیه هدیه تبلیغاتی افتاده‌اید، توصیه می‌کنیم که خودکار‌های پلاستیکی را تهیه کنید.

  • رنگ بندی ها و مدل های متنوع

خوشبختانه تنوع رنگ‌بندی و مدل‌های مختلف این محصولات باعث می‌شود تا شما خودکار‌هایی کاملاً مطابق با سلیقه و علاقه مشتریانتان تهیه کنید. قطعاً یکی از دلایل ترغیب افراد به نوشتن شکل ظاهری خودکار است و اگر هدیه شما جذابیت ظاهری بالایی نداشته باشد، نمی‌توان انتظار تأثیرگذاری‌اش برروی مخاطب را داشته باشید.

خوشبختانه انواع خودکار‌های پلاستیکی با انواع رنگ جوهر نیز تولید می‌شوند؛ از رنگ‌های آبی، مشکی، قرمز و سبز گرفته تا رنگ‌های فانتزی و مختلف دیگر از جمله رنگ‌بندی‌های این محصول هستند.

  • چاپ باکیفیت و مناسب

هرچند در خودکار‌های فلزی از چاپ باکیفیت لیزری استفاده می‌شود که عملکرد بسیار بهتری نسبت به‌روش تامپو در خودکار‌های پلاستیکی دارد، اما همچنین محصولات پلاستیکی به‌دلیل کیفیت بالای چاپ به‌خوبی کار تبلیغات را برایتان انجام می‌دهند. تولیدکننده‌ها سعی می‌کنند که مراحل چاپ را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهند تا محصولی تبلیغاتی و مناسب تولید‌شده و در دسترس مشتری‌ها قرار بگیرد.

  • چاپ انواع طرح ها و متن ها

شما می‌توانید برروی خودکار‌های پلاستیکی انواع طرح‌ها و متن‌های مختلف را چاپ کنید و تبلیغات کسب‌و‌کارتان را به بهترین شیوه انجام دهید. در واقع بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها نام تجاری، لوگو، شعار و راه‌های ارتباطی‌شان را برروی این ابزار چاپ می‌کنند، اما شما می‌توانید کاملاً متناسب با سلیقه‌تان متن و جمله دلخواه را سفارش دهید تا تولیدکننده‌ها برروی بدنه این محصولات چاپ کنند.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴