تاریخ انتشار : 2022/12/20

فهرست مطالب

هدایای تبلیغاتی و روش های چاپی

هدایای تبلیغاتی و روش های چاپی

پایان سال و با آمدن ایام نوروز میلیون ها شرکت و سازمان با استفاده از خرید هدایای تبلیغاتی، برای مشتریان و کارمندان خود حس قدردانی و وفاداری را در  آنان ایجاد می کنند .

همچنین هدف کلیه ی این شرکت ها یادآوری نام و نشان تجاری خود در ذهن مخاطبین و مشتریان می باشد و از این هدایا بعنوان راهی جهت حفظ و ماندگاری برند خود در مقابل مشتریان استفاده میکنند.

ثبت سفارش شما برای هدایای تبلیغاتی باید با ظرافت و درک ارزش آن محصول انجام شود به عبارتی دیگر با توجه به اینکه هدیه ی تبلیغاتی را برای چه قشری تهیه می کنید ارزش درک شده از آن هدیه بسیار هایز اهمیت است.در اینجا با برخی از روش های چاپی آشنا می شوید که بر روی هدایای تبلیغاتی انجام می شود.

حکاکی لیزری

فناوری جدید ما را قادر می سازد تا لوگوی شما را به صورت نقره ای روشن بر روی هدایای تبلیغاتی حک کنیم. این نوع روش به صورت دائمی می باشد و به برند شما درخشش و جلوه ی خاصی می دهد.

حک و لیزر

حکاکی به صورت داغی

لوگوی شما بدون رنگ و کاملا سفارشی بر روی محصولات چرمی مهر میشود ظاهر جذاب و ماندگاری این نوع حکاکی باعث بالا بردن رضایت مشتریان شما می شود.

حک و داغی چرم

 حکاکی به صورت گلدوزی

در این روش لمس لوگو به صورت دائمی و چشم نواز بر روی انواع پوشیدنی ها اعم از لباس کار تبلیغاتی، انواع کلاه های تبلیغاتی، پتو، زیرانداز و.. انجام میشود.

گلدوزی آرم و لوگو

حکاکی به صورت چاپی

در این روش نیز شما می توانید بر روی انواع محصولات پلاستیکی و غیره به صورت رنگی چاپ اختصاصی انجام دهید .به نسبت موارد بالا از ماندگاری کمتری برخوردار است .

چاپ خودکار

 

 

 

 

 

 

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴