هدیه نمایشگاهی
تاریخ انتشار : 2019/03/21

فهرست مطالب

تاثیر هدایای تبلیغاتی


هر کسی می تواند از دریافت هدیه لذت می برد، حتی اگر یک چیز کوچک باشد. زمانی که تصمیم دارید هدیه ای مناسب برای نمایشگاه بعدی خود در نظر بگیرید این 3 مورد را در نظر داشته باشید :

1. با دادن هدیه چه چیزی بدست خواهیدآورد

یکی از جذابترین بخش جذب مشتری در نمایشگاه ، گیفت و هدایای تبلیغاتی است و این امر باعث ماندگاری در اذهان شده و یادآور برند شما تا مدت زمان طولانی است و باعث بهتر شناساندن سازمان شما باشد که در این امر انتخاب های گوناگون را می توان در نظر داشت، انتخابی که  به هدف شما نزدیکتر است! یادمان باشد که تصویر شرکت شما با انتخاب این هدایا منعکس خواهد شد.

2. به چه کسانی می خواهید هدیه بدهید

در مورد اینکه چه کسانی می خواهند هدایای مورد نظر شما را دریافت کنند تصمیم مشخصی بگیرید مطمئنا هدایای شما کیفیت های متفاوتی برای انواع مخاطبین خواهد داشت. از مشتریان اصلی گرفته تا واسطه‌ها و یا رهگذران نمایشگاهی. چندین راه جهت تاثیرگذاری بیشتر هدایا وجود دارد. برای مثال به عنوان قدردانی از حضور شرکت کنندگان در نمایش یا مسابقه یا معرفی برنامه به شرکت کنندگان هدیه بدهید.

3. بودجه شما چقدر است

قیمت را به عنوان بخش مهمی از اهداف بازاریابی نمایشگاه در نظر بگیرید. سعی کنید هر بار از یک مورد انتخابی چندین بار سفارش بدهید. هر چقدر سفارش شما بیشتر باشد، هزینه شما پا یین تر خواهد آمد.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴