هدایای تبلیغاتی

پشنهـــاد شگفت انگیز

میــلان گیفت

محصولات

خودرویی

مسافرتی

بـــــرای افراد خوش سفـــر

سازگار با محیط زیست

بــرای دوستداران طبیعت

لوازم اداری

/5
/5
/5
/5
/5
/5
/5
/5
/5
/5
/5
/5

جعبه پذیرایی

یک هـــــدیه ویژه و خاص

ویــژه مدیـــــران

برای افراد خوش سلیقه

هدایــــای چــــرمی

هدایــــــای بِتـــونی

برای اهل دلها

/5
/5
/5
/5
0/5
0/5
0/5
/5
/5
/5
0/5
0/5

ضمانت با کیفیت بودن کالا

تضمین اصالت و گارانتی

ضمانت بازگشت وجه

در صورت مشکل در محصول

تحویل اکسپرس

در کوتاه ترین زمان

پرداخت در محل

فقط در تهران

هدیه تبلیغاتی خاص | هدایای تبلیغاتی خلاقانه | هدیه تبلیغاتی جدید

گروه میلان گیفت، مرکز فروش و تولید انواع هدیه تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی جدید و انواع هدیه تبلیغاتی مدیریتی می باشد. انواع هدیه های تبلیغاتی مانند جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی، انواع ساعت دیواری تبلیغاتی و ساعت رومیزی تبلیغاتی و … به همراه خدمات چاپ، لیزر، حکاکی ارائه می گردد.

با توجه به بازار رقابتی کنونی شما برای ماندگار شدن در ذهن مشتری و حفظ سهم بازار خود به تبلیغات خلاقانه و با کیفیت نیازمندید دراین امر میلان گیفت شما را با ارائه جدیدترین و بهترین هدایای تبلیغاتی با قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر یاری می نماید و بروزترین هدایای خود را در این زمینه به شما عرضه می نماید.شرکت میلان گیفت از بزرگ ترین واردکنندگان و تولید کنندگان و پخش کنندگان هدایای تبلیغاتی است.
با توجه به بازار رقابتی کنونی شما برای ماندگار شدن در ذهن مشتری و حفظ سهم بازار خود به تبلیغات خلاقانه و با کیفیت نیازمندید دراین امر میلان گیفت شما را با ارائه جدیدترین و بهترین هدایای تبلیغاتی با قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر یاری می نماید و بروزترین هدایای خود را در این زمینه به شما عرضه می نماید.

هدایای تبلیغاتی میلان گیفت با دارا بودن بیش از ۵۰۰۰ هدیه تبلیغاتی خاص، نفیس، لوکس، هدایای جدید و نمایشگاهی در عین حال ارزان قیمت با تنوع بالا ، کیفیت مطلوب و بسته بندی شکیل و زیبا شما را تا رسیدن به هدف تان همراهی خواهد کرد .از جمله رایج‌ترین کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • هدایای تبلیغاتی اختصاصی که به صورت اختصاصی و انحصاری برای مشتریان خاصی طراحی می‌شوند و می‌توانند کارایی و تأثیر قابل توجهی داشته باشند. این هدایا گاهی فقط جنبه تبلیغی نداشته و می‌توانند به منظور تشکر و قدردانی از مخاطب به سبب اعتماد و اطمینان که به محصولات و خدمات شرکت داشته‌اند عرضه می‌شوند.
  • هدایای تبلیغاتی مناسبتی که در حقیقت با در نظر گرفتن مناسبت‌های خاصی همچون اعیاد ملی و مذهبی، مناسبت‌های شغلی، مناسبت‌های خانوادگی، رویدادهای نمایشگاهی و … استفاده می‌شوند.
  • هدایای تبلیغاتی سازمانی که به منظور توسعه سازمان‌ها و تقویت روابط با ارگان‌های دیگر استفاده می شود.

هدایای تبلیغاتی چیست؟

همان‌طور که از نام آن مشخص است گیفت یا هدیه تبلیغاتی به نوعی هدیه گفته می شود که با یک هدف خاص و به منظور معرفی یک برند، یک کسب‌وکار و نوعی فعالیت خاص عرضه می شود. استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌تواند یک راهکار مکمل و مؤثر برای سایر روش‌های مارکتینک مانند تبلیغات اینترنتی، بازاریابی حضوری، تبلیغات رسانه‌ای و… باشد. در حقیقت کسب‌وکارهایی که در دنیای مدرن امروزی از تمامی بسترهای تبلیغاتی استفاده نکنند محکوم به شکست بوده و دیر یا زود جای خود را به رقبای قوی‌تر و فعال‌تر خود می‌دهند سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب‌وکارها به منظور جذب مشتری بیشتر و تحت تأثیر قرار دادن آن‌ها و همچنین القای حس اعتماد و وفاداری به آن‌ها می‌توانند از گیفت تبلیغاتی استفاده کنند.

دلیل استفاده از هدیه تبلیغاتی خاص

امروزه در تمامی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و … افراد و موسسه‌های متعددی در حال فعالیت هستند و همواره رقابت زیادی بین آن‌ها در جریان است بنابراین باید از تمامی بسترهای لازم برای تقویت خود استفاده کنند. استفاده از هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های توسعه کسب‌وکارهای مختلف است و استفاده از آن می‌تواند با اهداف مختلف همراه باشد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • هدایای تبلیغاتی می‌توانند در ایجاد آگاهی‌های ماندگار نقش پررنگی داشته باشند.
  • استفاده از این روش تبلیغاتی می‌تواند تأثیر و ارزش بیشتری برای کسب‌وکارها و افراد داشته باشد.
  • استفاده از گیفت تبلیغاتی می‌تواند ارزشی چند برابری به پیام عمومی بازاریابی بدهد.
  • این روش تبلیغاتی می‌تواند ارزش درک شده هدیه را چند برابر کند.
  • استفاده از این هدایا به افزایش ارتباط و تعامل جوامع محلی و گروه‌های مختلف کمک می‌کند
  • گیفت تبلیغاتی باعث بالا رفتن انگیزه کارمندان شده و مشتریان را به سفیران برند تبدیل می‌کند.
  • استفاده از هدایای تبلیغاتی راهکاری متفاوت برای ارائه تخفیف و ترویج محصولات است.
  • این هدایا بسیار مقرون به‌صرفه بوده و می‌توانند کاملاً هدفمند استفاده شوند.

مزایای استفاده از هدیه تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌تواند افراد، ارگان‌ها و موسسه‌های مختلف را برای رسیدن به اهداف خود کمک کند و یک راهکار مکمل برای سایر روش‌های تبلیغاتی است. از مهم‌ترین مزیت‌های گیفت تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • این هدایا از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند و می‌توانند متناسب با نوع مخاطبان استفاده شوند.
  • این هدایا بسیار ملموس و با دوام بوده و می‌توانند احساس اعتماد و وفاداری ویژه‌ای به مخاطبان القا کنند.
  • این هدایا می‌توانند تأثیرات قابل ارزیابی و سنجشی داشته باشند و با استفاده از آن‌ها می‌توان به راحتی دریافت کننده ها را شناسایی کرد.
  • گیفت های تبلیغاتی دارای ارزش درک شده بی‌نظیری هستند و می‌توانند برای مخاطب ارزش بالایی داشته باشند.
  • این هدایا می‌توانند اثر بخشی سایر روش‌های تبلیغاتی را چند برابر کنند.

انواع هدیه تبلیغاتی و راهنمای خرید آن‌ها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی انعطاف‌پذیری بالای آن‌ها است و همین امر باعث می شود بتوان از آن‌ها استفاده‌های متعددی داشت. از جمله رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

هدایای تبلیغاتی اختصاصی که به صورت اختصاصی و انحصاری برای مشتریان خاصی طراحی می‌شوند و می‌توانند کارایی و تأثیر قابل توجهی داشته باشند. این هدایا گاهی فقط جنبه تبلیغی نداشته و می‌توانند به منظور تشکر و قدردانی از مخاطب به سبب اعتماد و اطمینان که به محصولات و خدمات شرکت داشته‌اند عرضه می‌شوند.

هدایای تبلیغاتی مناسبتی که در حقیقت با در نظر گرفتن مناسبت‌های خاصی همچون اعیاد ملی و مذهبی، مناسبت‌های شغلی، مناسبت‌های خانوادگی، رویدادهای نمایشگاهی و … استفاده می‌شوند.

هدایای تبلیغاتی سازمانی که به منظور توسعه سازمان‌ها و تقویت روابط با ارگان‌های دیگر استفاده می شود.

برای خرید و انتخاب هر کدام از انواع هدایای تبلیغاتی لازم است که موارد و فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت تا میزان اثربخشی آن افزایش پیدا کند. از مهم‌ترین پارامترهایی که در انتخاب گیفت تبلیغاتی باید به آن‌ها توجه داشت می‌توان به مواردی همچون داشتن تناسب دوطرفه، داشتن نظم و یکپارچگی، توجه به جنس و سن و سال مخاطبان، توجه به کیفیت هدیه، بسته‌بندی مناسب و … توجه داشت.

هدایای تبلیغاتی همایش و سمینار

 هدایای همایش و سمینار از جمله جدیدترین و برترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌روند که امروزه رواج بالایی پیدا کرده‌اند و در سمینارها، نمایشگاه‌ها و مراسم‌های مختلف استفاده می‌شوند. از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی همایش می‌توان به مواردی همچون کارت آویز، پوشه، فولدر، تندیس، بج سینه، لوح تقدیر و حتی لوازم دیجیتال و هوشمند اشاره کرد.

هدایای تبلیغاتی پارچه‌ای و پوشاک

هدایای پارچه‌ای و پوشاک از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی هستند که علاوه بر حوزه پارچه و پوشاک می‌توانند در تمامی زمینه‌ها و حوزه‌های دیگر نیز استفاده شوند. در حقیقت استفاده از این هدایا به عنوان نمادی از کسب‌وکار و شرکت‌های مختلف می‌تواند ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد و به رشد و توسعه کسب‌وکارها کمک بسیار زیادی بکند. استفاده از هدایایی همچون تی شرت های تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، لباس کار، کفش کار، آفتابگیر، زیراندازها، چترهای تبلیغاتی، روکش خودروها، پرچم‌ها، حوله تبلیغاتی، لباس‌های ورزشی و … می‌توانند علاوه بر کاربردی بودن برای مخاطب به عنوان یک مبلغ عمل کرده و کسب‌وکارها را بیشتر در معرض دید عموم قرار بدهند.

هدایای تبلیغاتی فرهنگی

استفاده از لوازم و ابزارهای فرهنگی می‌تواند نقطه عطف بزرگی در همه حوزه‌ها خصوصا تبلیغات و کسب‌وکار باشد چرا که انسان‌ها ذاتاً برای مسائل فرهنگی و نژادی و تاریخی خود اهمیت زیادی قائل هستند و قطعاً چنین هدایایی می‌تواند تأثیر و کارایی بسیار زیادی داشته باشد. از جمله رایج‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی فرهنگی می‌توان به انواع لوازم‌التحریرهای اختصاصی مانند دفترها، مداد رنگی، خودکار و …، صنایع‌دستی مانند هدایای میناکاری، خاتم‌کاری، معرق‌کاری، قلم‌زنی و… محصولات چرمی مانند انواع کیف دستی‌های مردانه و زنانه، ست‌های مردانه و زنانه، کیف و کوله ‌پشتی و … اشاره کرد.

هدایای تبلیغاتی پزشکی و سلامت

هدایای تبلیغاتی پزشکی و سلامت نیز می‌توانند اثربخشی بسیار فوق‌العاده‌ای داشته باشند چرا که می‌توانند کاربردهای متعددی برای مخاطبان داشته باشند و از بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌روند. از جمله رایج‌ترین و بهترین هدایای پزشکی می‌توان به دستگاه تست قند، دستگاه بخور سرد، دستگاه فشارخون، ترازو، ماساژور، نخ دندان تبلیغاتی و … اشاره کرد. هدایای تبلیغاتی ابزار کاربردی در حقیقت داشتن تناسب هدایای تبلیغاتی با شغل و کار مخاطب از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هدیه خوب است و به همین دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی ابزار کاربردی نیز امروزه رواج بسیار زیادی دارد و می‌توانند اثربخشی فوق‌العاده‌ای داشته باشند. از جمله رایج‌ترین نوع هدیه‌هایی ابزاری می‌توان به مواردی همچون جعبه ابزار تبلیغاتی، متر تبلیغاتی، چکش، جعبه کمک‌های اولیه تبلیغاتی و … اشاره کرد. البته باید توجه داشت که انتخاب هدایای ابزار کاربردی باید متناسب با نوع شغل مخاطب باشد به عنوان مثال انتخاب یک فازمتر تبلیغاتی برای سیم کش می‌تواند بسیار جذاب‌تر از انتخاب آن برای یک قصاب باشد و قطعاً اثربخشی بالاتری نیز خواهد داشت.

هدایای تبلیغاتی دکوراسیون و منزل

یکی از رایج‌ترین و پراستفاده‌ترین هدایای تبلیغاتی که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد هدایای دکوراسیون و منزل است و از آنجایی که می‌تواند برای همه افراد از هر قشر و جنسیتی کاربردی و جذاب باشد اثربخشی بالایی خواهد داشت. از جمله رایج‌ترین هدایای دکوراسیون می‌توان به مواردی همچون ماگ و لیوان، بشقاب، زیر لیوانی، زیربشقابی، فلاکس و قمقمه، تابلو دیواری، تابلو رومیزی، شیلد تبلیغاتی، ساعت دیواری، ساعت رومیزی، گلدان و … اشاره کرد. همچنین می‌توان از انواع هدایای چوبی در مناسبت‌های مختلفی استفاده کرد که مهم‌ترین آنها شامل ساعت چوبی رومیزی، ساعت چوبی دیواری، ست رومیزی بامبو، نگهدارنده موبایل، تقویم رومیزی چوبی، تابلوهای دیواری چوبی، جعبه پذیرایی و جعبه جواهرات و … هستند.

هدایای تبلیغاتی مذهبی

مسائل مذهبی همواره از مهم‌ترین مسائل در میان اقشار مختلف جامعه بوده و همه انسان‌ها اهمیت و ارزش بالایی برای آنها قائل هستند به همین دلیل هدایای مذهبی می‌توانند بهترین هدایای تبلیغاتی باشند. از جمله رایج‌ترین هدایای مذهبی می‌توان به مواردی همچون سجاده نماز، قرآن جیبی، مهر و تسبیح،چادر نماز و … اشاره کرد.

بسته‌بندی مناسب هدایای تبلیغاتی

بسته‌بندی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل لازم است که حتماً از ایده‌های خلاقانه برای بسته‌بندی هدایا استفاده کرد تا بهترین نتیجه را داشته باشد. به صورت کلی در انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی خاص و لوکس باید به موارد زیر توجه داشت:

  • حتی‌الامکان از هدایایی استفاده شود که برای زنان و مردان مناسب باشند.
  • هدایا باید خاص باشند و سایر شرکت‌ها و سازمان‌های رقیب از آن استفاده نکنند.
  • حتماً از برند و لوگوی شرکت بر روی هدایا استفاده شود.
  • در خرید هدایا حتماً باید به سلیقه و نیاز مشتریان توجه شود.
  • اطلاعات ثبت شده بر روی هدیه باید کوتاه و پرمعنی باشند.

قیمت هدیه تبلیغاتی

قیمت هدایای تبلیغاتی ممکن است بسیار متفاوت باشد و بستگی به عوامل مختلفی از جمله نوع هدیه، تعداد سفارش، کیفیت، طراحی، و مواد استفاده شده دارد. در زیر چند عامل کلیدی برای تعیین قیمت هدایای تبلیغاتی ذکر شده است:

  1. نوع هدیه: نوع هدیه یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت آن است. هدایایی که ارزش افزوده بالایی دارند معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  2. تعداد سفارش: معمولاً با افزایش تعداد سفارش، هزینه هر واحد کاهش می‌یابد. بنابراین، سفارش بیشتر ممکن است باعث کاهش قیمت هر هدیه شود.
  3. کیفیت و مواد استفاده شده: کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در ساخت هدیه نیز بر قیمت آن تأثیرگذار است. هدایای با کیفیت بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند.
  4. طراحی و چاپ: اگر هدیه نیاز به چاپ لوگو یا طراحی خاص دارد، قیمت آن افزایش می‌یابد.
  5. بسته بندی: نحوه بسته بندی هدیه نیز می‌تواند تأثیر بسزایی در قیمت آن داشته باشد.
مشاهده بیشتر
مقالات میلان گیفت

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴