تاریخ انتشار : 2023/11/01

فهرست مطالب

بهترین روش تبلیغاتی با کمترین هزینه در ایران


برای مطمئن شدن از موفقیت در تبلیغات باید آن را امتحان کرد. در این راستا راهها و شیوه هایی وجود دارد که برای دست یابی سریع به این مهم رعایت آن امری ضروری و لازم می باشد.

  1. جلب رضایت مشتریان: همواره در تبلیغات خود، پیشنهادهایی به نفع مشتریان ارائه دهید. همچون اضافه نمودن پیشنهادهایی ارزشمند و گسترش شرایط پرداختی آسان و بدون ریسک.
  2. تبلیغات مشترک: با کسب و کارهای کوچک دیگری که رقیبتان نیستند همکاری کنید و تبلیغات برای محصولات و خدماتتان را به صورت اشتراکی انجام دهید تا باعث تعدیل در هزینه ها گردد.
  3. دنبال فواید باشید نه ویژگی: همواره تلاش کنید فواید محصولات و خدمات خود را با مشتریان در میان بگذارید. فواید مهمتر از ویژگی ها هستند. خیلی از افراد به صورت عموم ممکن است با ویژگی های یک محصول آشنایی نداشته باشند اما حتماً فواید را در هر چیزی سرلوحه خود قرار داده اند.
  4. تعیین زمان مناسب برای تبلیغات: آگهی و تبلیغات خود را بیشتر در زمان ها و مکان های شلوغ ارائه دهید.
  5. تقسیم بندی بودجه: همواره سعی کنید زمان بندی برنامه ریزی شده ای به بودجه اختصاص دهید؛ زیرا ممکن است شرایطی پیش بیاید که نیاز بیشتری به تبلیغات داشته باشید.
  6. ارائه محصولات تضمینی: سعی کنید محصولات و خدمات خود را بدن ریسک کنید. استفاده از گواهی نامه ها و رضایت نامه ها از افراد معتبر یک راه مناسب است. همچنین ارائه گارانتی قدرت انتخاب شدن شما را افزایش می دهد.

logo-10-01

میلان گیفت در تلاش است با ارائه راه حل ها،مشاوره های کارساز و راهگشا و همچنین با رعایت تمام اصول فنی ذکر شده، شما را برای رسیدن به پله اصلی موفقیت همراهی کند.

 

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴