بهترین هدایای برای کارمندان بیمه و بانکی
تاریخ انتشار : 2023/09/25
فهرست مطالب

بهترین هدایای برای کارمندان بیمه و بانکی

یکی از مهم‌ترین و اثر بخش‌ترین راهکارهای توسعه کسب‌ و کارها و جذب مشتریان بیشتر استفاده از روش‌های مختلف مارکتینگ است. به لطف پیشرفت تکنولوژی‌های مختلف امروزه می‌توان از بستر اینترنت و فضای مجازی بیشترین استفاده را برای مارکتینگ برد هرچند که روش‌های دیگری همچون بازاریابی حضوری و دهان‌به‌دهان، بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تلفنی، بازاریابی ویدیویی و … نیز می‌توانند اثرات خاص خود را داشته باشند. هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از روش‌های مکمل سیستم‌های مارکتینگ شناخته می‌شوند و امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. هدایای تبلیغاتی می‌توانند بر اساس نوع استفاده و کاربردی که دارند در طبقه‌بندی‌های متفاوتی وجود داشته باشند اما مهم‌ترین تقسیم‌بندی آنها شامل هدایای سازمانی، هدایای انحصاری و هدایای مناسبتی هستند. در ادامه مطلب به بررسی بهترین هدایای تبلیغاتی بیمه پرداخته شده و رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی بانک و بیمه‌ها معرفی می‌شوند.

بهترین هدایا برای کارمندان بیمه و بانک

هدایا می‌توانند در سه دسته‌ بندی اصلی طبقه‌ بندی شوند هرچند که وسعت بسیار زیادی دارند. هدایای سازمانی در شرکت‌ ها و سازمان‌های بزرگ به‌ منظور تحکیم روابط کارمندان و همکاران مورد استفاده قرار می‌گیرند. هدایای اختصاصی به شکلی منحصر به‌ فرد و ویژه برای مخاطبان و مشتریان طراحی می‌شوند و هدایای تبلیغاتی مناسبتی که برای مناسبت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند و می‌توانند در تحکیم روابط، ایجاد احساس خوشایند، افزایش اعتماد و وفاداری و … مؤثر باشند.

در اصل هدایای تبلیغاتی بیمه می‌تواند شامل هر سه نوع هدیه گفته شده باشد چرا که هیچگونه محدودیتی در انتخاب هدیه و استفاده از آن برای افراد و اقشار خاص وجود ندارد. برای انتخاب یک هدیه مناسب تبلیغاتی عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند اما به صورت کلی هدایای تبلیغاتی بیمه شامل موارد زیر هستند.

بهترین هدایای برای کارمندان بیمه و بانکی

  • خودکار و خودنویس

خودکار و خودنویس از جمله ابزارهای بسیار کاربردی هستند که همه افراد در طول روز بارها از آنها استفاده می‌کنند به همین دلیل می‌توانند به عنوان هدیه برتر ویژه هدایا برای کارمندان بیمه‌ شناخته شوند. هرچند که خودکار تبلیغاتی از پرتکرارترین هدایا به شمار می‌روند اما همچنان اثربخشی بالایی دارند و می‌توانند در جذب مشتری و ایجاد حس اطمینان در آنها نقش پررنگی داشته باشند چرا که معمولاً تمامی افراد تمایل دارند همواره یک خودکار به همراه خود داشته باشند و در مواقع ضروری از آن استفاده کنند.

  • ماشین حساب

از دیگر هدایایی که شرکت‌های بیمه‌ای و بانک‌ها می‌توانند برای تبلیغات استفاده کنند می‌توان به ماشین حساب‌ها اشاره کرد. این ابزار نیز کاربردهای بسیاری داشته و می‌تواند ب توجه به ماندگاری بسیار زیادی که دارد اثربخشی قابل توجهی داشته باشد. در اصل این ابزار می‌تواند برای مدتی طولانی معرف برند و موسسه تجاری باشد و مخاطبان بیشتری جذب نماید.

  • سررسید و سالنامه

سررسیدها و سالنامه‌ها جز جدائی‌ ناپذیر هدایای تبلیغاتی بیمه به شمار می‌روند چرا که می‌توانند هم به صورت انحصاری، هم به صورت ‌سازمانی و هم به صورت مناسبتی طراحی شوند و از آنجایی که حداقل یک سال می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند اثربخشی بسیار خوبی خواهند داشت. در سررسیدها و سالنامه‌ها می‌توان تاریخ‌های مهم شرکت‌های بیمه‌ای و بانکی مانند تاریخ تأسیس و … را ذکر کرد و خلاقیت‌های ویژه‌ای به خرج داد تا جذابیت بیشتری برای مخاطب داشته باشند. در حقیقت هر آنچه که به عنوان نقاط عطف یک مجموعه شناخته می‌شود می‌تواند در سالنامه‌ها و سررسیدها گنجانده شوند.

  • کیف مدارک

اگرچه ممکن است برخی تصور کنند که کیف‌های تبلیغاتی مدارک نمی‌توانند هدیه تبلیغاتی مؤثر برای موسی‌ات مالی و شرکت‌های بیمه باشند اما چنانچه طراحی کیف به‌گونه‌ای باشد که به‌خوبی برند و لوگوی موسسه را نمایش بدهد می‌تواند حس بسیار خوشایندی به مشتری بدهند. در حقیقت ارزش مالی هدایای تبلیغاتی اگرچه ممکن است اهمیت بالایی داشته باشند اما نمی‌توانند تمامی جنبه‌های تبلیغات را پوشش بدهند و هدایایی که بتوانند برای مخاطبان کاربردی باشند، حس خوبی در آنها ایجاد کنند و ماندگاری بالایی داشته باشند می‌توانند اثربخشی زیادی داشته باشند.

  • جا کارتی

همه افراد امروزه از انواع کارت‌های بانکی، کارت ملی، کارت گواهینامه و … استفاده‌های متعددی می‌کنند و برای نگهداری آنها با چالش‌های مختلفی مواجه هستند. جا کارتی یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود که می‌تواند اثربخشی بی‌نظیری داشته باشد چرا که همواره مورد استفاده بوده و می‌تواند ماندگاری چندین ساله داشته باشد. جا کارتی‌های تبلیغاتی می‌توانند از جنس‌های مختلف و در طراحی‌های جذاب تولید شوند و در جذب مشتری و مخاطب نقش پررنگی داشته باشند.

  • لوازم الکترونیکی

در دنیای پرسرعت و مدرن امروزی لوازم الکترونیکی مانند فلش مموری ها، پاوربانک‌ها، هندزفری و … از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم برای هر فردی از هر قشر و سن و سالی هستند بنابراین می‌توانند به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی بیمه به شمار بروند. فلش مموری ها می‌توانند بهترین وسیله ممکن برای حفظ و ذخیره داده‌ها و اطلاعات مهم افراد باشند، پاور بانک‌ها می‌توانند در مکان‌هایی که دسترسی به برق وجود ندارد برای شارژ گوشی تلفن همراه و … استفاده شوند. در حقیقت استفاده از لوازم الکترونیکی باکیفیت می‌توانند به عنوان هدیه برتر ویژه هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای کاربرد و اثربخشی قابل توجهی داشته باشند.

  • لیوان‌، ماگ، فلاسک

لیوان‌های تبلیغاتی نیز از جمله رایج‌ترین، پرتکرارترین و البته اثربخش‌ترین هدایای تبلیغاتی بیمه و بانک به شمار می‌روند. لیوان‌های تبلیغاتی می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند که رایج‌ترین آنها شامل لیوان سرامیکی تبلیغاتی با قابلیت چاپ سابلیمیشن، لیوان پلاستیکی تبلیغاتی با قابلیت چاپ سیلک و لیوان فلزی تبلیغاتی با قابلیت چاپ سیلک و حک لیزر هستند و هر کدام از آنها می‌توانند برای مخاطبان خاصی مورد استفاده قرار بگیرند.

  • جا کلیدی

جاکلیدی نیز می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی مؤثر برای موسی‌ات مالی و شرکت‌های بیمه شناخته شود چرا که یک ابزار کاربردی بوده و می‌تواند برای مدت‌های طولانی توسط مشتریان استفاده شود. ارائه یک جاکلیدی تبلیغاتی در قالب هدایای تبلیغاتی بیمه می‌تواند اثر بسیار مثبتی بر روی توسعه و رشد موسسه‌های بانکی و بیمه داشته باشد. امروزه انواع مختلفی از جاکلیدی‌های چرمی و فلزی وجود دارند که می‌توانند جذابیت بالایی برای مخاطبان داشته باشند و با درج نماد و برند موسسه می‌توان از آنها در راستای توسعه فعالیت برند استفاده نمود.

  • ماشین منگنه زن

از دیگر ابزارهای کاربردی که می‌توان به عنوان هدیه برتر ویژه هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای استفاده کرد می‌توان به ماشین منگنه زن اشاره کرد که می‌تواند در دفاتر و محیط‌های کاری استفاده‌های متعددی داشته باشد.

در کنار هدایای معرفی شده می‌توان از ابزارهای دیگر به عنوان هدایای تبلیغاتی بیمه استفاده کرد که رایج‌ترین آنها شامل تقویم‌های رومیزی، آفتاب‌گیر تبلیغاتی ماشین، صنایع‌دستی، انواع پوشاک‌ها و … می‌باشند.

راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی بیمه‌ای و بانکی

همان‌طور که گفته شد هیچ محدودیتی در انتخاب و استفاده از هدایای بیمه‌ای و بانکی وجود ندارد و این موسسه‌ ها می‌توانند از انواع هدایای انحصاری، سازمانی و مناسبتی برای جذب بیشتر مشتریان استفاده کنند. در حقیقت چنانچه در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی دقت و توجه کافی داشت می‌تواند اثربخشی بالایی داشته باشد. از جمله مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی بیمه باید مد نظر قرار داد می‌توان موارد زیر را عنوان کرد.

  • هدیه تبلیغاتی باید دارای تناسبی دوطرفه باشد
  • هدیه بید نظم و یکپارچگی ویژه‌ای داشته باشد
  • در انتخاب هدیه باید به جنسیت و سن مخاطب توجه شود
  • هدیه باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.
  • بسته‌بندی هدیه می‌تواند تأثیر زیادی در اثربخشی آن داشته باشد.
  • حتی‌الامکان هدیه باید هم برای زنان و هم مردان مناسب باشد.
  • استفاده از هدایای یونیک و تک می‌تواند اثربخشی بیشتری داشته باشد.
  • حتماً از برند و لوگوی موسسه بر روی هدایا استفاده شود.
  • توجه به سلیقه مشتریان اهمیت بالایی دارد
  • پیام و اطلاعات ثبت شده بر روی هدیه باید کوتاه و پرمعنی باشند.

جمع‌بندی نهایی

تمامی موسسه‌های بانکی و بیمه‌ای در راستای توسعه و پیشرفت خود باید از روش‌های مختلف مارکتینگ استفاده کنند و استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌تواند از بهترین روش‌های جذب مشتری باشد. از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی بیمه و بانک می‌توان به سررسیدها، جا کارتی، جاکلیدی، لیوان، خودکار، ماشین حساب و … اشاره کرد که هر کدام می‌توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴