تاریخ انتشار : 2020/06/05

فهرست مطالب

حقایق جالب هدایای تبلیغاتی

 

اولین هدیه تبلیغاتی که در سال 1789 ساخته شد، دکمه های تبلیغاتی بود  که  توسط  جورج واشنگتن در انتخابات ریاست جمهوری وی استفاده شد. و از آن روز به بعد صنعتی در دنیای تبلیغات به وجود آمد به نام صنعت هدایای تبلیغاتی که دیگر نیازی نبود برای تبلیغات و برندینگ هزینه های زیادی در رسانه های مختلف انجام داد .هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش های بازاریابی تبلیغات و برندینگ است که میبایست در بخش فروش و بازاریابی فروش از آن استفاده نمود، هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمند ترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود در عصر کنونی می باشند که میتوانند شما را به هدفتان که ماندگاری در اذهان مردم است برساند. هدایای تبلیغاتی برای استارت آپ ها، بنگاه های کوچک، موسسات و برند ها ، بازاریابی سنتی محسوب میشود اما در عین حال ابزاری مفید ، قدرتمند و مقرون به صرفه است که پیشبرد این مشاغل را فراهم می نماید. در نتیجه صنعت هدایای تبلیغاتی طی چند سال گذشته در حال جهش از مرزها بوده است و تحقیقات بازار نشان می دهد که این صنعت به صورت کاملا محسوس در حال رشد است. نگاهی به این حقایق و آمارهای کلیدی در صنعت هدایای تبلیغاتی بیاندازید.

اندازه صنعت هدایای تبلیغاتی

براساس داده های انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی (PPAI) ، در حال حاضر صنعت هدایای تبلیغاتی بیش از 23.3 میلیارد دلار ارزش دارد. IBIS World گزارش می دهد صنعت تولید هدایای تبلیغاتی طی 5 سال گذشته با 2.7٪ در سال ، رشد داشته است. در همین بازه زمانی ، تعداد مشاغل ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی در ایالات متحده افزایش یافته و به 35000 نفر رسیده است و بیش از 500.000 فرصت شغلی را به آمریکایی ها ارائه می دهد. براساس گزارش PPAI ، فروش محصولات پوشیدنی نظیر کلاه، تی شرت، لباس کارو.. جز بیشترین اقلام تبلیغاتی هستند که نشان می دهند 35 درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده است ، پس از آن نوشیدنی ها با 8.4 درصد و خودکارهای تبلیغاتی 6.6 درصد است.

8  واقعیت شگفت انگیز در عین حال واقعی در ارتباط  با  هدایای تبلیغاتی

  1. هدایای تبلیغاتی به نسبت تبلیغات چاپی، تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات آنلاین بالاترین و بیشترین بازخورد را دارا هستند.
  2. 83٪ از  مخاطبان  می توانند اهدا کننده یک هدیه تبلیغاتی را به یاد بیاورند درحالی‌که  تنها 7٪ مخاطبان می توانند نام یک تبلیغ کننده را پس از مشاهده تبلیغات تلویزیونی او، به خاطر بسپارند.
  3. حدودا 58٪ از مخاطبان  بین 1 تا 4 سال پس از دریافت هدایای تبلیغاتی آن را حفظ می کنند.
  4. 45٪ از مصرف کنندگان حداقل یک بار در روز از هدیه تبلیغاتی که از شرکت های بزرگ دریافت کرده اند استفاده می کنند در حالی که 73٪ حداقل یک بار در هفته از آن هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند.
  5. با توجه به آمار اعلام شده 8 نفر از 10 نفر عاشق دریافت هدایای تبلیغاتی هستند در حالیکه 7 نفر از 10 نفر تبلیغات آنلاین را آزار دهنده می دانند.
  6. آمار نشان میدهد 50٪ از مردم هرگز از تقویم های تلفن های همراه خود استفاده نکرده اند ، اما اغلب از تقویم هایی که روی میز کارشان است استفاده می کنند.
  7. بیش از 50٪ از مخاطبان شما  پس از دریافت هدایای تبلیغاتی ،دیدگاه مطلوبی نسبت به تبلیغات آن مجموعه خواهند داشت.
  8. با توجه به آمار   20٪ از مخاطبان مایلند بعد از دریافت هدیه  تبلیغاتی خرید خود را با تبلیغ کننده تکرار کنند.

در نتیجه

اگر میخواهید با توجه به تلاش ها و هزینه های خود جهت حفظ سهم بازار و ماندگاری در ذهن مخاطبانتان به نتیجه ای مطلوب برسید شما به تبلیغات خلاقانه و متفاوت نیازمندید که این امر مهم  از طریق متنوع ترین و بروزترین هدایای تبلیغاتی با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب قابل حصول است . میلان گیفت مرکز جامع فروش هدایای تبلیغاتی در ایران زیر مجموعه گروه میلان راد نقش که با چندین دهه فعالیت در عرصه تبلیغات و هدایای تبلیغاتی توانسته با تلاش تیم های تخصصی و حرفه ای خود سعی در برآورده کردن تمام نیازهای تبلیغاتی مشتریان خود نماید. تخصص ما تهیه و تولید انواع هدایای تبلیغاتی به روز، متفاوت، جذاب و با کیفیت و پشتیبانی فروش حرفه ای است. ما هدایای تبلیغاتی را با مناسب ترین قیمت در کنار بهترین کیفیت ارائه می نماییم.در این زمینه تنوع گسترده محصولات و نیز قیمت مناسب توانسته نظر بزرگترین برند ها را به خود جلب نماید امیدواریم با ارائه جدید ترین و خاص ترین هدایای تبلیغاتی بتوانیم سهمی کوچک در شکوفایی نام و برند شما ایفا نماییم.

 

 

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴