طلا و جواهر برای بانوان
تاریخ انتشار : 2023/12/06
فهرست مطالب

معرفی بهترین مدل‌ طلا و جواهر برای بانوان

طلا و جواهر از قدیم‌الایام تا‌به‌امروز محبوبیت زیادی بین خانم‌ها به‌عنوان اکسسوری دارند. این زیورآلات جذاب به‌دلیل قیمت بالا گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری نیز به‌شمار می‌آیند؛ برای همین بسیاری از خانم‌ها تمام سرمایه‌شان را طلا می‌خرند تا علاوه‌براینکه اکسسوری‌های زیبا داشته باشند، پس‌انداز خوبی نیز برای آینده‌شان کنند.

مدل‌های مختلفی از انواع طلا و جواهر برای بانوان در بازار وجود دارد که هر کدام مطابق سلیقه برخی افراد هستند؛ از این محصولات حتی به‌عنوان هدایای تبلیغاتی نیز به‌فروش می‌رسند تا مشتری‌های زیادی را برای کسب‌وکار جذب کنند. شما باید با انواع این زیورآلات آشنا شوید و هر کدامشان را بشناسید تا بتوانید بر اساس خواسته و نیازتان یک یا چند نوع از آنها را بخرید و به خانه ببرید.

با شناخت انواع مدل‌های طلا و جواهرات دیگر خرید این زیورآلات برایتان کاری سخت نخواهد بود و به‌راحتی حتی به‌تنهایی می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف بروید و خریدتان را از آنها انجام دهید. با شناخت این مدل‌ها حتی امکان خرید غیرحضوری از طریق وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی را نیز خواهید داشت.

معرفی بهترین مدل های طلا و جواهر برای خرید

در ادامه لیستی از انواع مدل‌های طلا و جواهر برای خرید را می‌آوریم که هر کدام کاربردی متفاوت دارند و برای برخی موقعیت‌ها بسیار مناسب هستند:

طلا و جواهر برای بانوان

  • انگشتر

انگشتر یکی از انواع اکسسوری‌های طلا جواهر است  و از آن به‌عنوان اکسسوری جذاب برای تکمیل استایل استفاده می‌کنند. این جواهرات معمولاً در بسیاری از کشور‌ها طبق سنت‌ها در ازدواج نیز به‌کار می‌آیند و برای نشان‌دادن تعهد زن و شوهر به یکدیگر استفاده می‌شوند.

انگشتر‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم:

  1. رینگ (Band): کاربرد این نوع انگشتر‌ها معمولاً برای ازدواج است که تمام بخش‌های آن به‌صورت یک‌اندازه در نظر گرفته‌ شده‌اند.
  2. سولیتر (Solitaire): به انگشتر‌های که در ساخت آنها از ترکیب الماس یا سنگ‌های قیمتی با طلا یا پلاتین ساخته می‌شود، سولیتر می‌گویند.
  3. خوشه‌ای (Cluster): در این مدل از انگشتر‌ها کارشناس‌ها تعداد زیادی سنگ‌های قیمتی را در اندازه‌های مختلف بر روی انگشتر نصب می‌کنند.
  4. Halo: در این مدل نیز سنگ‌های زیادی با اندازه‌های مختلف وجود دارد، فقط روی انگشتر یک سنگ بزرگ نیز قرار گرفته که بیشتر توجه‌ها به سمت آن جلب می‌شود.
  5. کوکتل (Cocktail): در این جواهرات از سنگ‌های بزرگ استفاده می‌شود.
  6. سنگ ماه تولد (Birthstone): روی این زیورآلات معمولاً سنگ ماه تولد هر فرد را نصب می‌کنند.
  • دستبند

یکی دیگر از انواع مدل‌های طلا و جواهر برای بانوان دستبند است که در مدل‌های مختلف برای بستن به دور مچ دست استفاده می‌شوند. در ادامه انواع دستبند‌ها را معرفی می‌کنیم و درباره آنها توضیح می‌دهیم:

  1. زنجیری (Chain): یکی از انواع دستبند‌های ساده که بدون هیچگونه الماس یا سنگ قیمتی ساخته می‌شود، مدل زنجیری است.
  2. چارم (Charm): امکان تزیین این دستبند‌ها به‌صورت کاملاً سلیقه‌ای وجود دارد و بیشتر افراد معمولاً روی آنها سنگ‌های کوچک یا چشم‌زخم نصب می‌کنند.
  3. تنیس (Tennis Bracelet): این مدل پایه چنگکی دارد که روی آن ردیف‌هایی از الماس کار‌شده‌اند.
  4. النگویی: در این مدل هیچ قفلی وجود ندارد و آن را درست مثل النگو باید وارد دست کنید.
  5. آویزدار: شما می‌توانید انواع نماد‌های مختلف مثل چشم‌زخم را روی این مدل از دستبند‌ها نصب کنید.
  6. چرمی: این مدل برای آقایان نیز قابل‌استفاده هستند و اغلب با لباس‌های اسپرت ست می‌شوند.
  7. قفلی: شما می‌توانید از این دستبند‌ها به‌دلیل قفل تعبیه‌شده برروی آنها برای هر دستی با هر‌ سایزی استفاده کنید.
  • گردنبند

گردنبند‌ها معمولاً به‌همراه ست گوشواره و دستبند به‌فروش می‌رسند، اما مدل‌های تک آنها نیز در بازار وجود دارند. در خرید این مدل از طلا و جواهرات باید حتماً توجه داشته باشید که مبادا جنس آنها به‌گونه‌ای باشد که پیچ بخورد یا خمیده و کج شود.

  1. گردنبند‌ها را بر اساس سایز و انواع مختلفی دسته‌بندی می‌کنند که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم:
  2. طوق: 16 اینچ یا 40 سانتی‌متر
  3. پرنسس: 18 اینچ یا 45 سانتی‌متر و در برخی اوقات 17 تا 19 اینچ یا 43 تا 48 سانتی‌متر.
  4. Matinee (نمایشی): تقریباً 20 اینچ یا 50 سانتی‌متر (تا زیر یقه لباس)
  5. مدل‌های 24 اینچی یا 60 سانتی‌متری
  • گوشواره

این روز‌ها نه‌تنها خانم‌ها بلکه آقایان نیز تمایل زیادی به استفاده از جواهراتی مانند گوشواره دارند. انواع گوشواره‌ها از محبوبیت زیادی برخوردارند و معمولاً آنها را از طلا می‌سازند. شما می‌توانید یک جفت گوشواره را بر اساس فرمت صورتتان خرید و جذابیت را به چهره‌تان هدیه دهید:

  1. میخی: این گوشواره‌ها بین خانم‌ها و آقایان محبوبیت دارند و معمولاً به‌واسطه یک قفل در پشت نرمه گوش نصب می‌شوند.
  2. اویز: این مدل آویزان هستند و معمولاً برای افزایش جذابیتشان روی آنها از سنگ‌ها و جواهرات قیمتی استفاده می‌کنند.
  3. حلقه‌ای: این مدل معمولاً دوره نرمه گوش حلقه می‌شوند و مدل‌های مختلفی از آنها برای خانم‌ها و آقایان ساخته‌شده‌اند.
  4. کلیپسی: تنها مدلی از گوشواره‌ها که برای استفاده از آنها نیازی به سوراخ‌کردن گوش نیست، مدل‌های کلیپسی هستند که به‌واسطه کلیپس خود به قسمت نرمه گوش متصل شده و زیبایی را برایتان به هدیه می‌آورند.
  5. رشته‌ای: این مدل از گوشواره‌ها در پشت گوش آویزان می‌شوند و در مدل‌هایی اغلب از جنس فلز ساده . به‌صورت زنجیر مانند در بازار به‌فروش می‌رسند.
  • پابند

این مدل از جواهرات را خانم‌ها معمولاً به‌دور مچ پا وصل می‌کنند و اغلب از طلا یا نقره در بازار به فروش می‌رسند. البته مدل‌هایی از آنها به‌صورت پلاستیک، چرم و … نیز در بازار موجود هستند که قیمت زیادی ندارند.

پابند‌ها جزء آن دسته از جواهراتی هستند که برای هر موقعیتی به‌کار نمی‌آیند؛ مثلاً در موقعیت‌های رسمی قطعاً پابند‌ها جذابیتتان را کاهش می‌دهند و استایلی نامتناسب برایتان به‌وجود می‌آورند.

  • دکمه سردست

این دکمه‌ها یک میله پایه‌ای دارند که در 2 طرف آستین پیراهن وصل می‌شوند و کاربردش شبیه همان دکمه آستین پیراهن است. شما می‌توانید این دکمه‌ها را متناسب با رنگ لباستان بخرید و جذابیت خاصی به لباس‌هایتان هدیه دهید.

بهترین مدل های طلا و جواهرات که هیچ وقت قدیمی نمی شوند.

با شناخت انواع مدل‌های طلا و جواهرات که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند، امکان ست‌کردن انواع استایل‌های مختلف را دارید. در بین مدل‌های مختلف جواهرات شما دست بازی در انتخاب و خرید دارید، چون بسیاری از برند‌های محبوب جهانی اقدام به تولید این محصولات کرده‌اند. پیشنهاد می‌دهیم که در خرید این اکسسوری‌های زیبا ابتدا به تیپ و استایلتان توجه کنید و سپس بر اساس آن خریدتان را انجام دهید.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴