برند‌ های محصولات چرم
تاریخ انتشار : 2023/11/28
فهرست مطالب

معرفی برترین برند‌های محصولات چرم در ایران

انواع محصولات چرمی به‌دلیل ظاهر خاص و جذابیت بالا بین مردم طرفداران زیادی دارند. این محصولات توسط برند‌های مختلفی در کشور‌های مختلف جهان از جمله ایران تولید می‌شوند. ایران یکی از کشور‌های پیشگام در زمینه تولید محصولات چرمی شناخته می‌شود و توانسته در این زمینه از بسیاری از رقبای خارجی پیشی بگیرد.

محصولات چرمی در کشور ایران توسط برند‌های مختلفی با هدف تولید لوازم ضروری مثل کیف یا کفش، هدیه تبلیغاتی و … تولید می‌شوند؛ هر یک از این برند‌ها به‌دلیل خط تولید حرفه‌ای، کارشناس‌های تولید با مهارت، قیمت‌های مناسب و مقطوع و مشتری‌مداری توانسته‌اند همچنان در بازار دوام خود را حفظ کنند و پاسخگوی نیاز مشتری‌هایشان باشند.

اگر نیاز به خرید محصولات چرمی دارید، ابتدا باید با برند‌های تولیدکننده آنها آشنا باشید. ازآنجاکه شناخت این محصولات از محصولات تقلبی کمی سخت است، از‌این‌رو شناخت بهترین برند‌ها کمکتان می‌کند تا به‌سراغ محصول‌های اصلی بروید و بودجه‌تان را صرف خرید لوازم تقلبی نکنید.

بهترین برند‌های تولیدکننده محصولات چرمی در ایران چه هستند؟

در ادامه لیستی از بهترین برند‌های تولیدکننده محصولات چرمی در کشور ایران را معرفی می‌کنیم که هر کدام بنابه‌دلایلی توانسته‌اند در بازار محبوبیت زیادی بین مشتری‌ها به‌دست بیاورند.

برند‌ های محصولات چرم

  • چرم مشهد

یکی از برند‌های معتبر ایرانی که در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارد، مجموعه مشهد است که تقریباً همه مردم ایران شهرت و آوازه آن را به‌گوش شنیده‌اند یا به‌چشم خوانده‌اند. این برند از سال 1375 یعنی بیشتر از 25 سال قبل فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکننده‌ها فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید انواع محصولات مختلف را از این مجموعه از جمله کیف، کفش، لباس و … را سفارش دهید و تا مدت‌ها با اطمینان کافی از آنها استفاده کنید و نگران خرابی‌شان نباشید. این مجموعه تمام این محصولات را از پوست بدن حیواناتی مانند بز، گوسفند و گاو تهیه می‌کند، از‌این‌رو بالاترین کیفیت را دارند.

هر چند قیمت‌های چرم مشهد شاید کمی گران و فراتر از حد انتظار به‌نظر برسد، اما قطعاً محصولی باکیفیت را از آن تهیه خواهید کرد.

  • چرم درسا

درسا نیز جزء محبوبترین تولیدکننده‌های ایرانی است که در زمینه تولید انواع محصولات مختلف از جمله کیف، کفش، لباس و … فعالیت می‌کند. مجموعه درسا بازار هدف خاصی دارد و آن افراد مرفه جامعه هستند، از‌این‌رو باید انتظار قیمت‌های گران و گزافی را از آن داشته باشید؛ البته که برخی از لوازم مختلف این برند را می‌توانید با قیمت‌های بسیار مقطوع و مناسب نیز تهیه کنید.

انواع لوازم مختلف از جمله مبلمان، دکوری‌های زیبا و … جزء دیگر محصول‌های مجموعه درسا هستند که می‌توانید آنها را برای تکمیل دکوراسیون خانه‌تان بخرید و خانه‌ای شیک و زیبا برای خود به‌ارمغان بیاورید.

  • چرم کاکتوس

مجموعه کاکتوس در زمینه عرضه انواع کفش‌ها و صندلی‌های مردانه و زنانه شیک و زیبا فعالیت می‌کند. این برند این کفش‌ها را با سگک‌های برنجی بسیار خاص و زیبا زینت می‌دهد تا زیبایی‌شان چندین برابر شود. شما می‌توانید انواع کفش‌های مخصوص پیاده‌روی، مهمانی، کار و … را از کاکتوس با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید و با خود به خانه ببرید.

در واقع محصولات کاکتوس مانند یک اثر هنری زیبا هستند که وقتی آنها را می‌پوشید، به پا‌هایتان زینت و زیبایی خواهند بخشید. کفش‌های اصل که از چرم فوق‌العاده باکیفیتی در این مجموعه ساخته می‌شوند تا مدت‌ها دوام و ماندگاری نیز خواهند داشت، از‌این‌رو قطعاً تا مدتی طولانی شما را از تهیه هرگونه محصول مشابه بی‌نیاز خواهند کرد.

چرم‌های گوسفندی و گاوی این مجموعه با ترکیب بی‌نظیر موادی مثل فوم‌ مموری و لاتکس می‌تواند راحتی را حین راه رفتن برایتان به‌ارمغان بیاورد.

  • چرم نوین

یکی از مجموعه‌های فوق‌العاده حرفه‌ای و کاربلد در زمینه تولید لباس‌های مردانه و زنانه چرمی، نوین است که این محصولات را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش می‌رساند. با مجموعه نوین می‌توانید لباس‌هایی با طرح‌های اسپرت یا کلاسیک بخرید و با آنها تیپ و استایل‌های متفاوتی به‌وجود بیاورید.

ازآنجاکه مجموعه نوین طیف گسترده‌ای از انواع لباس‌ها را برای آقایان و خانم‌ها تولید می‌کند، بنابراین با هر جنسیتی که داشته باشید، قطعاً با لبخند و روی باز از فروشگاه‌های مخصوص عرضه محصولات این برند خارج خواهید شد؛ چون قطعاً در آنجا می‌توانید لباس مطابق با سلیقه و علاقه‌تان بیابید.

  • چرم نگار

مجموعه چرم نگار بیشتر در زمینه تولید کیف‌های مختلفی و لوازم دکوری یا تزییناتی خاص فعالیت دارد که با هنر قلم‌کاری مزین‌شده‌اند. طراحان خوش‌ذوق این مجموعه مدت‌ها زمان خود را صرف هنر قلم‌کاری محصولات می‌کنند تا آنها را برای سلیقه‌ای مختلف در جامعه در بازار عرضه کنند.

تابلو‌ها، جای جواهرات، کتاب‌هایی با جلد‌های خاص و … از جمله محصولات چرم نگار هستند که با طرح‌های مختلفی از جمله طرح‌های هخامنشی، گل و … زینت یافته‌اند.

  • شهر چرم

شهر چرم نیز مانند بسیاری از کمپانی‌های ایرانی که در حوزه چرم فعالیت دارند، انواع محصولات مختلف از جمله کیف، کفش و لباس را تولید می‌کند. این مجموعه بیشتر از 20 سال است که با محصول‌های متنوع خود همراه ایرانیان بوده و توانسته نیاز آنها را به‌طور کامل برطرف کند.

تنوع محصولات شهر چرم بسیار زیاد است، بنابراین دست بازی در انتخاب برایتان می‌گذارد؛ در واقع شما می‌توانید محصولاتی کاملاً مطابق با سلیقه و علاقه‌تان را از آنها تهیه کنید.

  • مارال چرم

طرح‌ها و رنگ‌های انواع کت، بوت و نیم‌بوت‌های کمپانی مارال چرم توانسته‌اند نیاز اغلب مشتری‌های خود را  به انواع ست چرمی برطرف کنند. این محصولات می‌توانند به‌خوبی از بسیاری از برند‌های خارجی نیز پیشی بگیرند و حتی یک سروگردن نسبت به آنها بالا بروند.

خوشبختانه محصولات مارال چرم در بسیاری از فروشگاه‌های لباس و کفش ایرانی عرضه می‌شوند؛ بنابراین اگر تمایل به خرید محصولات آن دارید، سری به این فروشگاه‌ها بزنید و خریدتان را از آنها انجام دهید.

برند‌های حرفه‌ای تولیدکننده چرم در ایران که همواره پیشگام هستند

با شناخت برند‌های حرفه‌ای تولیدکننده محصولات چرم در ایران، می‌توانید به بازار بروید و با خیالی راحت خریدی مطمئن و آگاهانه داشته باشید. این برند‌ها از مواد اولیه کاملاً اصل و طبیعی استفاده می‌کنند، از‌این‌رو خیالتان را از بابت کیفیت کاملاً راحت خواهند کرد. قیمت‌های مقطوع این تولیدکننده‌ها را نیز نمی‌توان نسبت به رقبای خارجی از قلم انداخت که موجب‌شده محبوبیتشان نزد مردم چندین برابر افزایش پیدا کند. خوشبختانه محصولات چرم کمپانی‌های ایرانی در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴