تاریخ انتشار : 2020/06/10

فهرست مطالب

نقش هدایای تبلیغاتی در برند سازی

نقش هدایای تبلیغاتی در برند سازی

بسیاری از سازمان ها، شرکت ها و برند ها آگاه هستند که هدایای تبلیغاتی چگونه می تواند به برند سازی محصولات آن ها  کمک کند و می تواند یک مکمل تبلیغاتی بسیار عالی برای برند سازی بسیاری از مشاغل باشند. استراتژی بازاریابی در ارائه هدایای تبلیغاتی ، با نام شرکت و یا آرم شما باید بعنوان یک سرمایه گذاری و بخشی از بودجه بازاریابی در نظر گرفته شود. هدایای تبلیغاتی فقط برای شرکت هایی که در نمایشگاه های تجاری شرکت می کنند نیست ، حتی اگر ممکن است این چیزی باشد که به آن مشهور هستند. اهدای هدایای تبلیغاتی به مشتریان فعلی و بالقوه شما می تواند در امر برندسازی به شما کمک نماید، نظر آنها را در مورد شرکت شما بهبود بخشد ، به آن ها  کمک کند محصولات یا خدمات شما را به خاطر بسپارند ، باعث می شود که آنها بتوانند تعاملات بیشتری با شرکت شما داشته باشند. و این امر نسبت به سایر برنامه های تبلیغاتی ارزانتر و موثرتر هستند. هدایای تبلیغاتی برای مدت طولانی مورد استفاده مخاطبین شما قرار می گیرند. ، این امر به برندسازی سازی نام تجاری شما کمک شایانی  می کند. هنگامی که مشتریان هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند، آنها را برای مدت طولانی نگهداری میکنند. در حقیقت ، مطالعات نشان داده است كه بسیاری از افراد هدایای تبلیغاتی را به طور متوسط ​​یک سال یا بیشتر نگهداری میکنند. این امر باعث افزایش آگاهی از نام تجاری شما توسط مخاطبانتان به وسیله هدایای تبلیغاتی میشود، همچنین آگاهی آن ها  و نیز  اطرافیان  آنها را نسبت به برند شما به شدت افزایش می دهد. هدایای تبلیغاتی نظر مشتریان نسبت به شرکت شما را بهبود می بخشد و احتمال تعاملات آتی آنها را با مجموعه شما افزایش میدهد.

بازاریابی هدایای تبلیغاتی هزینه کمتری نسبت به سایر تبلیغات دارد

سرمایه گذاری در ارائه هدایای تبلیغاتی می تواند بازده بیشتری از سرمایه گذاری نسبت به سایر برنامه های تبلیغاتی به همراه آورد. انواع دیگر بازاریابی مانند تبلیغات رادیویی و تلویزیونی را می توان به راحتی فراموش کرد ضمن اینکه محصولات تبلیغاتی می توانند برای در خاطر ماندن در ذهن مخاطبین هزینه قابل توجه و کمتری به نسبت موارد ذکر شده داشته باشند ،به صورتیکه این پیام سال ها توسط مخاطبی که آنها را دریافت کرده اند قابل انتقال می باشد. زمانی که شخصی ملاحظه می کند که یک هدیه تبلیغاتی توسط دوست یا عضو خانواده ی او استفاده می شود ، ذهن شخص می تواند آن محصول را به عنوان تأیید برند شما تعبیر کند و کمک می کند تا پیام شما  را برای چند نفر به غیر از یک گیرنده ارسال کند.

انتخاب های نامحدود برای ارائه هدایای تبلیغاتی وجود دارد.

طیف بسیار گسترده و متنوعی از هدایای تبلیغاتی مختلف وجود دارد.خودکار و لیوان احتمالاً رایج ترین هدایای تبلیغاتی است ، اما در حال حاضر محصولات بسیار خلاقانه و متنوعی پا به عرصه حضور نهاده است که ، شما می توانید به راحتی مطابق با سلیقه ی مدیران و مخاطبانتان محصولاتی را انتخاب کنید که نماینده شرکت شما باشد و با برند شما ارتباط مستقیمی  داشته باشد. مضامین مختلف یا فرهنگ شرکت می تواند از طریق هدایای تبلیغاتی ارتقا یابد. به عنوان مثال ، شرکت های بیمه ای که می خواهند از مشتریان خود محافظت کنند ، می توانند محصولات ایمنی تبلیغاتی را ارائه دهند.همچنین یک شرکت مسافرتی ممکن است هدایای تبلیغاتی مرتبط با پیک نیک یا هدایای مسافرتی را ارائه دهد. شرکت هایی که فعالیت آن ها نشان دهنده اهمیت آن ها به محیط زیست است می توانند هدایای تبلیغاتی دوست دار محیط زیست، قابل بازیافت یا حتی آنهایی را که باعث کاهش اثر کربن در زمین می شوند،ارائه دهند. ما در فروشگاه جامع وب سایت میلان گیفت انواع هدایای تبلیغاتی را برای تمام مشاغل دسته بندی کرده ایم و برای هر گروه هدایای تبلیغاتی ویژه ای در نظر گرفته ایم

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴