هدیه ها برای شب یلدا
تاریخ انتشار : 2023/12/10
فهرست مطالب

از ارزان ترین تا گران ترین هدیه ها برای شب یلدا

شب یلدا به‌عنوان طولانی‌ ترین شب سال نزد ایرانیان بسیار ارزشمند است. ما ایرانیان در این شب عادت داریم به رسم هر سال با تهیه یک شام خوشمزه و انواع خوراکی‌ های مختلف به خانه بزرگتر های‌ فامیل برویم و تا پاسی از شب در کنار یکدیگر وقت‌ گذرانی کنیم. یکی از شیرین‌ترین رسم‌های ما در این شب کادو و هدیه‌ دادن به عزیزانمان است.

کادو‌ها و هدیه‌های مختلفی برای شب یلدا وجود دارد که می‌توانند لبخند را به لب طرف مقابلتان به‌وجود بیاورد. از ارزان ترین تا گران‌ترین هدیه‌ها برای شب یلدا در بسیاری از فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند که امکان مراجعه به این مراکز و خرید این هدیه‌ها را دارید.

اما آیا بهترین هدیه‌ها با قیمت‌های مختلف را برای شب یلدا می‌شناسید؟ ما در این مطلب سعی داریم ارزان‌ترین و گران‌ترین هدیه‌ها را معرفی کنیم تا بتوانید بر اساس بودجه‌ای که برای خرید هدیه در نظر گرفته‌اید، به بازار بروید و یک کادوی بی‌نظیر برای عزیزانتان بخرید.

معرفی ارزان ترین هدیه ها برای شب یلدا

در ابتدا ارزانترین هدیه‌ها برای شب یلدا را معرفی می‌کنیم که هر کدام از آنها هر چند قیمت اندکی دارند، اما از ارزش بسیار بالایی برخوردارند:

هدیه ها برای شب یلدا

  • خودکار

اگر طرف مقابلتان علاقه زیادی به نوشتن دارد، چه خوب که برای او یک یا چند خودکار رنگی و زیبا تهیه کنید. بسیاری از افراد با یک خودکار ساده که هزینه زیادی ندارد، خوشحال می‌شوند و لبخند به لبشان می‌نشیند. خودکار حتی می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای هدیه دادن به مشتری‌هایتان باشد؛ در واقع شما می‌توانید با تهیه خودکار تبلیغاتی و ارائه آنها به مشتریانتان، فروش بیشتری را در آینده از آن خود کنید.

  • ماگ

ماگ‌ها لیوان‌های جذاب با طراحی ظاهری خاصی هستند که قطعاً نظر بسیاری از خانم‌ها و آقایان را به‌خود جلب خواهند کرد. شما می‌توانید یک ماگ مطابق با سلیقه و علاقه طرف مقابلتان بخرید و به او هدیه دهید. اگر طرف مقابلتان اهل سفر و گردشگری است، می‌توانید به او یک تراول‌ماگ هدیه دهید تا در طول سفر‌های مختلف تمام نیازش به نوشیدنی‌های سرد و گرم از بین برود.

  • صنایع دستی

صنایع دستی مختلف مثل خاتم‌کاری، میناکاری یا معرق‌کاری می‌توانند گزینه‌ای جذاب با قیمت کم برای هدیه‌دادن در شب یلدا باشند. شما می‌توانید این ظروف را با طرح‌های مختلف بخرید و در این شب به عزیزانتان هدیه دهید. صنایع دستی بیشتر برای هدیه به بزرگترهای‌فامیل مناسب هستند، چون ظاهری سنتی و زیبا دارند و قطعاً نظر آنها را به خود جلب خواهند کرد.

  • دفتر یادداشت

یک دفتر یادداشت با طراحی فانتزی و زیبا می‌تواند گزینه‌ای جذاب دیگری به‌عنوان یک هدیه ارزان قیمت در شب یلدا باشد. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی بپردازید، اما همچنان می‌خواهید که لبخند را به لب عزیزانتان بنشانید، پیشنهاد می‌دهیم که دفتر یادداشت بخرید. کافیست به فروشگاه‌های لوازم التحریر یا وب‌سایت‌های اینترنتی عرضه گیفت و هدیه بروید تا با طرح‌ها و مدل‌های مختلف دفاتر یادداشت روبه‌رو شوید.

  • شکلات

شکلات‌ها به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب به‌شمار می‌آیند که شما می‌توانید آنها را برای مشتری‌ها یا کارمندانتان تهیه کنید. اگر صاحب شرکت و کمپانی نیستید نیز تهیه این خوراکی‌های خوشمزه برای عزیزانتان قطعاً لبخند را به لب آنها هدیه می‌دهد. شکلات‌ها در طعم‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار به‌فروش می‌رسند؛ پیشنهاد می‌دهیم قبل از خرید این محصولات حتماً درباره ذائقه طرف مقابلتان اطلاعاتی به‌دست بیاورید تا کاملاً متناسب با سلیقه‌اش اقدام به خرید شکلات کنید.

شکلات‌ها در بسیاری از فروشگاه‌های و حتی سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شوند؛ اما اگر قصد خرید شکلات از یک برند خاص را دارید، باید به‌سراغ شکلات‌فروشی‌ها یا شیرینی‌فروشی‌ها بروید که به‌صورت متمرکز در زمینه عرضه و فروش این محصولات فعالیت دارند.

معرفی گران ترین هدیه ها برای شب یلدا

در ادامه لیستی از گرانترین هدیه‌ها برای شب یلدا را نیز می‌آوریم. اگر بودجه زیادی برای خرید هدیه در این شب برای طرف مقابلتان در نظر گرفته‌اید، قطعاً مواردی که معرفی می‌کنیم، بهترین گزینه برای خرید هستند:

  • فلش مموری

فلش مموری تبلیغاتی یکی از بهترین هدیه‌ها برای مشتری‌ها و کارمندان در شب یلداست. اگر صاحب کسب‌و‌کاری در زمینه تکنولوژی و فناوری هستید، فلش مموری‌هایی با حافظه‌های مختلف تهیه کنید و به مشتری‌ها و کارمندانتان هدیه دهید. این هدیه نه‌تنها برندتان را تبلیغ می‌کند، بلکه برای طرف مقابلتان نیز کاربردی خواهد بود.

  • اسپیکر

انواع اسپیکر تبلیغاتی یکی از ایده‌های جذاب دیگر به‌عنوان هدیه در شب یلدا برای شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف هستند. اگر می‌خواهید مشتری‌هایتان را خوشحال کرده و آنها را تبدیل به مشتری دائمی کنید، اسپیکر‌های تبلیغاتی بخرید که به‌خوبی برندتان را تبلیغ می‌کنند.

اسپیکر یکی از کاربردی‌ترین ابزار برای انسان امروزی است. تقریباً همه ما در طول روز موزیک‌های مختلفی گوش می‌دهیم؛ حتی کسانی که علاقه‌ای به موزیک ندارند نیز در طول روز شاید بخواهند یک فایل صوتی خاصی را گوش دهند که در‌این‌صورت قطعاً نیاز به اسپیکر خواهند داشت.

  • هندزفری

هندزفری جزء هدیه‌های گران برای شب یلداست؛ هر چند مدل‌های ارزان قیمت این محصول نیز در بازار یافت می‌شود، اما قاعدتاً نباید انتظار کیفیت بالایی را از آنها داشته باشید. هندزفری‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی به‌فروش می‌رسند و توسط برند‌های معتبری نیز تولید می‌شوند؛ شما می‌توانید بر اساس نیاز طرف مقابلتان به‌یکی از فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و موبایل بروید و یک هدیه مناسب برای شب یلدا بخرید.

هندزفری کاربرد زیادی برای طرف مقابلتان خواهد داشت. قطعاً دائماً استفاده از اسپیکر‌های معمولی یا بلندگوی گوشی امکان‌پذیر نیست، چون برخی مواقع صدای بلند آنها برای دیگران آزاردهنده است، از‌همین‌رو باید از هندزفری‌ها استفاده کنیم تا این مشکل به‌طور کامل برطرف شود.

  • ست چرم

ست چرم کیف و کمربند قطعاً برای بسیاری از آقایان جذاب است. اگر به‌دنبال یک هدیه گران برای شب یلدا می‌گردید تا طرف مقابلتان را خوشحال کنید، ست چرم برای او بخرید. البته این ست فقط شامل کیف و کمربند نمی‌شود و شما می‌توانید متناسب با سلیقه و نیاز طرف مقابلتان اقدام به خرید این ست‌ها برای او کنید.

انواع ست چرم می‌توانند شامل پالتو، کفش و … نیز باشند و در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی به‌فروش برسند. شما می‌توانید این ست‌ها را در فروشگاه‌های لوازم چرمی در سراسر کشور تهیه کنید. خوشبختانه از‌آنجا‌که ایران به‌عنوان مهد تولید لوازم چربی در تمام دنیا شناخته می‌شود، برند‌های مختلفی در کشورمان مشغول به‌کار هستند که این لوازم را با باکیفیتترین چرم و مناسبترین قیمت عرضه می‌کنند؛ شما می‌توانید به‌سراغ فروشگاه‌های مخصوص این برند‌ها بروید و خریدتان را از آنها انجام دهید.

هدیه های شب یلدا با قیمت های مختلف

هدیه‌های شب یلدا با قیمت‌های مختلف در فروشگاه‌های مخصوص عرضه لوازم کادویی و گیفت به‌فروش می‌رسند. اگر نمی‌خواهید ساعت‌ها زمانتان را در بازار برای پیدا‌کردن برخی هدیه‌های خاص بگذارید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً به این مراکز بروید و خریدتان را از آنها انجام دهید. فروشگاه‌های هدیه و گیفت به‌صورت حضوری و اینترنتی فعالیت دارند که در صورت خرید اینترنتی حتی نیازی به رفتن به بازار نیست و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید خریدتان را انجام دهید و هدیه موردنظر را درب منزل تحویل بگیرید.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴