بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ
تاریخ انتشار : 2023/12/27
فهرست مطالب

بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ

پاوربانک‌ ها امکان شارژ گوشی‌های هوشمند را در مواقعی که به برق دسترسی نداریم، فراهم می‌کنند و در انواع و برندهای مختلف در بازار موجود هستند. سامسونگ نیز پاوربانک‌های باکیفیتی تولید و در بازار به فروش می‌رساند که با گوشی‌های این شرکت سازگاری کامل دارند. بااین‌حال بهترین پاوربانک تبلیغاتی برای گوشی سامسونگ لزوما ساخت همین شرکت نیست.

بهترین انواع پاوربانک برای گوشی سامسونگ

پاوربانک‌ ها پس از شارژ شدن می‌توانند برق را به دستگاه‌ های دیگر مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ ها انتقال دهند. بااین‌حال به‌دلیل وجود ویژگی‌ها، قیمت‌ها و برندهای مختلف، انتخاب بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ شاید دشوار باشد. از همین‌رو در این قسمت برخی از بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار را برای گوشی‌های سامسونگ به عنوان هدیه تبلیغاتی معرفی می‌کنیم.

بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ

شیائومی ردمی مدل PB1OOLZM

پاوربانک شیائومی ردمی یکی از گزینه‌های ارزان قیمت و باکیفیت بازار است که برای شارژ گوشی‌های سامسونگ مناسب خواهد بود. این پاوربانک با قدرت باتری 10 هزار میلی‌آمپر دارای دو درگاه خروجی است و می‌توان از آن برای شارژ همزمان دو دستگاه استفاده کرد.

لازم به‌ذکر است که نسخه‌های ردمی پاوربانک‌های شیائومی معمولا از نظر کیفیت ساخت و بدنه در رتبه پایین‌تری نسبت به نسخه‌های MI قرار می‌گیرند.

سامسونگ مدل EB-P3300

این دستگاه با ظرفیت 10هزار میلی آمپر، شارژ سریع و سازگاری کامل با گوشی‌های سامسونگ، یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای کاربران این برند به‌شمار می‌رود. این پاوربانک با وزن سبک و ابعاد مناسب خود به‌راحتی قابل حمل است و می‌توان آن را در جیب یا کیف قرار داد.

انکر A1363

انکر یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید لوازم جانبی الکترونیکی است که محصولات باکیفیتی را در بازار به فروش می‌رساند. پاوربانک PowerCore Speed 20000 یکی از محصولات این شرکت است که با ظرفیت 20هزار میلی‌آمپر می‌تواند به‌راحتی چندین‌بار گوشی یا تبلت شما را شارژ کند.

انزجایر U30000PQ

اگر به‌دنبال یک پاوربانک با ظرفیت بالا برای گوشی سامسونگ خود هستید، این مدل گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. این پاوربانک با ظرفیت 30 هزار میلی‌آمپر ساعت، می‌تواند گوشی شما را بارها شارژ کند. علاوه‌براین برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و سایر دستگاه‌های الکترونیکی خود نیز قابل استفاده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به باتری لیتیوم پلیمری آن اشاره کرد. این نوع باتری‌ها نسبت به باتری‌های لیتیوم یونی سبک‌تر و نازک‌تر هستند.

هیسکا LP 440

یکی از دغدغه‌های اصلی افراد حاضر در کمپینگ، تامین انرژی لازم برای وسایل الکترونیکی مانند گوشی، دوربین، اسپیکر و… است. از همین‌رو پاوربانک‌ها یکی از راه‌های مناسب برای حل این مشکل هستند.

بااین‌حال، پاوربانک‌های معمولی معمولا ظرفیت محدودی دارند و برای استفاده طولانی‌مدت در کمپینگ مناسب نیستند. در این شرایط پاوربانک‌هایی با ظرفیت بالا مانند پاوربانک هیسکا مدل LP-440 گزینه‌های مناسبی به‌شمار می‌روند.

در نتیجه این دستگاه با ظرفیت 40 هزار میلی‌آمپر ساعت می‌تواند انرژی مورد نیاز شما را فراهم کند. لازم به‌ذکر است که این محصول به‌دلیل ظرفیت زیاد حدود 877 گرم وزن دارد که برای برخی از افراد آزاردهنده خواهد بود.

وگر VP 0558

این پاوربانک علاوه‌بر طراحی زیبا و چشم‌نواز، مشخصات فنی قابل توجهی دارد. این دستگاه قابل حمل و کوچک، با ورودی USB تایپC ، از پروتکل‌های شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری 5 هزار میلی‌آمپر شاید در نگاه اول چندان قابل توجه نباشد. اما با توجه به وزن 100 گرمی و ابعاد بسیار کوچک آن، منطقی و قابل قبول است.

NTSPACE کپسولی

اگر معتقد هستید که درطراحی پاوربانک‌ها خلاقیت جایگاهی ندارد، باید پاور بانک NTSPACE مدل کپسولی را ببینید. این محصول در یک پک سه عددی به فروش می‌رسد که هر کدام از آن‌ها به شکل کپسول هستند. همچنین هر کدام از این کپسول‌ها حدود 3300 میلی‌آمپر انرژی دارند و مجموع وزن آن‌ها حدود 253 گرم است.

یوبائو مدل EN1

این دستگاه با ظرفیت باتری 46200 میلی‌ آمپری می‌تواند چندین بار گوشی، لپ‌تاپ یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی شما را شارژ کند. پاور استیشن EN1 ابعاد نسبتا کوچکی دارد و با سایز 24 در 8.1 در 8.1 سانتی‌متر به‌راحتی قابل حمل است. البته وزن 1.8 کیلوگرمی آن شاید برای برخی افراد سنگین باشد. قابلیت شارژ سریع، صفحه نمایشگرLED، چراغ قوه کوچک و بدنه آلومینیومی مقاوم از دیگر ویژگی‌های این پاوربانک هستند.

راک W0558p

پاوربانک راک مدل W0558p یکی از بهترین گزینه‌ها برای شارژ گوشی‌های سامسونگ است. این دستگاه ابعاد کوچک و وزن کمی دارد و با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی می‌تواند موبایل‌ها را در مدت زمان کوتاهی شارژ کند.

این پاوربانک با ظرفیت 4800 میلی‌آمپری خود گزینه مناسبی برای استفاده روزمره به‌شمار می‌رود. این دستگاه به دو پورت USB-C و Lightning مجهز است و می‌تواند برای شارژ انواع دستگاه‌های اندرویدی و اپل مورد استفاده قرار گیرد.

بااین‌حال یکی از معایب این پاور بانک، زمان شارژ طولانی مدت آن است، زیرا برای شارژ کامل این دستگاه، به حدود 90 دقیقه زمان نیاز دارید.

پرودو

پاوربانک 20 هزار میلی‌آمپر پرودو با توان 20 وات، یک شارژر همراه جمع و جور و قدرتمند است که می‌تواند دستگاه‌های شما را به سرعت شارژ کند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش دیجیتال LED با سنسور لمسی است که میزان شارژ باقی‌مانده را به‌صورت درصدی نمایش می‌دهد. مکانیزم حفاظتی موجود در این پاوربانک از شارژ بیش‌ازحد دستگاه و حرارت بالای پاوربانک جلوگیری می‌کند.

موکسوم مدل MX-PB36

پاوربانک موکسوم مدل MX-PB36 با طراحی زیبا و بدنه‌ای مقاوم از جنس پلاستیک فشرده به سرعت پس از معرفی به بازار مورد استقبال کاربران قرار گرفت. این پاوربانک دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند حداکثر 4 بار گوشی هوشمند را به‌طور کامل شارژ کند.

باسئوس

پاوربانک باسئوس یکی از بهترین پاوربانک‌های 20 هزار میلی‌آمپر ساعتی است که قابلیت شارژ انواع دستگاه‌های الکترونیکی را دارد. این دستگاه با ابعاد کوچک و وزن مناسب به‌راحتی قابل حمل است و در کیف‌های کوچک نیز جا می‌شود.

پاورلوجی

اگر به دنبال یک پاوربانک با ظرفیت بالا برای شارژ انواع گوشی‌های هوشمند خود هستید پاوربانک پاورولوجی PPBCHA07 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این پاوربانک با ظرفیت 30 هزار میلی‌آمپر ساعت می‌تواند حدود دو بار گوشی هوشمند شما را کاملا شارژ کند. بدنه این پاوربانک از پلاستیک مرغوبی ساخته شده است که در برابر ضربه و سایر آسیب‌ها مقاومت بالایی دارد.

تسکو

پاوربانک تسکو یکی از گزینه‌های مناسب برای کاربرانی است که به‌دنبال یک پاوربانک با ظرفیت مناسب و توان خروجی بالا هستند. این دستگاه با توان خروجی 22.5 واتی می‌تواند با سرعت بالایی انواع گجت‌های الکترونیکی را شارژ کند. وزن این پاوربانک 410 گرم است که با توجه‌به ظرفیت و توان خروجی بالای این پاوربانک، قابل قبول به‌نظر می‌رسد.

رچی

این دستگاه با بدنه‌ای شفاف و پلاستیکی ظاهری منحصربه‌فرد و جذاب دارد. از همین‌رو می‌توان اجزای داخلی آن را از بیرون دید که این ویژگی، زیبایی و جذابیت دستگاه را چندین برابر کرده است. یک نمایشگر دایره‌ای نیز روی بدنه دستگاه قرار دارد که اطلاعات مربوط به وضعیت شارژ را نمایش می‌دهد. این دستگاه با قابلیت شارژ سریع گزینه مناسبی برای شارژ انواع محصولات سامسونگ و سایر گوشی‌های به‌شمار می‌رود.

راوپاور

در میان پاوربانک‌های موجود در بازار، محصولات راوپاور از کیفیت و ویژگی‌های مناسبی برخوردار هستند. یکی از بهترین محصولات این شرکت، پاوربانک RP-PB096 است که ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر دارد. از ویژگی‌های مهم این دستگاه باید به پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات اشاره کرد که باعث افزایش سرعت شارژ گوشی سامسونگ می‌شود.

این محصول به‌دلیل بدنه مقاوم می‌تواند برای ورزشکاران رشته‌هایی مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری، دویدن و… نیز مناسب باشد.

انتخاب پاوربانک موبایل سامسونگ

اگر از آن دسته افرادی هستید که از گوشی سامسونگ خود به‌طور مداوم استفاده می‌کنید، حتما به یک پاوربانک با ظرفیت بالا نیاز دارید. بااین‌حال در هنگام انتخاب پاوربانک برای گوشی سامسونگ باید به نکاتی مانند ظرفیت دستگاه، تعداد پورت خروجی و کیفیت محصول توجه کرد. از همین رو استفاده از پاوربانک‌های غیر استاندارد می‌تواند به گوشی شما آسیب برساند، زیرا این دستگاه‌ها معمولا از کیفیت ساخت پایینی برخوردار هستند.

سوالات متداول پاوربانک موبایل سامسونگ

1- تعداد پورت ها در پاوربانک اهمیت دارد؟

تعداد پورت پاوربانک، از این جهت اهمیت دارد که می‌توان برای شارژ همزمان چند دستگاه از آن استفاده کرد.

2- تفاوت برندهای مختلف پاوربانک در چیست؟

پاوربانک ها از نظر قیمت، ویژگی ها و برندهای مختلف دارای تفاوت هستند و متناسب با نیازها باید بهترین پاوربانک انتخاب شود.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴