هدیه برای برنامه نویس
تاریخ انتشار : 2024/06/09
فهرست مطالب

معرفی بهترین هدیه برای برنامه نویس

دنیای فناوری و تکنولوژی به‌ قدری سریع در حال رشد است که بسیاری ما را مبهوت خود می‌کند. اما به‌نظر شما این پیشرفت را مدیون چه کسانی هستیم؟ برنامه نویس‌ها! برنامه نویس‌ها با توسعه دنیای تکنولوژی و فناوری هرروز با کد‌های خود معجزه‌های جدیدی خلق می‌کنند. شما می‌توانید در روز برنامه نویس برای عزیزانتان که در این شغل مشغول به کار هستند، هدیه‌ای مناسب بخرید.

هدایا برای برنامه نویس‌ها انواع مختلفی دارند. شما باید شخصیت و ویژگی‌های رفتاری این قشر از جامعه را درک کنید تا بهترین کادو را برای آنها بخرید. قاعدتاً هر کادویی این افراد را خوشحال نمی‌کند، برای همین در انتخاب دقت‌عمل داشته باشید.

اما بهترین هدیه برای برنامه نویس چیست؟ چه کادویی لبخند را به لب این افراد می‌آورد و احساس آنها را نسبت به شما خوب می‌کند؟ این‌ها سؤالاتی هستند که قصد داریم در طول این مقاله به آنها پاسخ دهیم.

معرفی بهترین هدیه برای برنامه نویس

ماگ هدیه برای برنامه نویس

بهترین هدیه برای برنامه نویس‌ها عبارت هستند از:

  • فلش مموری

شما می‌توانید برای تبلیغات مجموعه خود یک فلش مموری تبلیغاتی بخرید و به برنامه نویس‌ها هدیه دهید. این افراد در طی روز چندین بار نیاز به انتقال اطلاعات بین دستگاه‌های مختلف پیدا می‌کنند و برای همین نیازی مبرم به فلش مموری‌ها دارند. این محصولات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا خیال فرد را از بابت عدم خرابی راحت کنند. در واقع گاهی برنامه نویس نسخه‌های بدون پشتیبانی فایل‌ها را داخل این فلش‌ها میریزند و کافیست تا این ابزارها آسیب ببینند تا خسارات زیادی به بار بیاید.

  • خودکار

اگر برای کارمندان، شرکا کاری یا مشتری‌ها قصد دارید که هدیه‌ای تبلیغاتی و ارزان قیمت تهیه کنید، ما خودکار تبلیغاتی را پیشنهاد می‌دهیم. خودکار‌ها برای وقتی که تعداد دریافت‌کننده‌های هدیه زیاد هستند نیز مناسب‌اند. شما می‌توانید نام برند خود را روی بدنه خودکار حک کرده و تبلیغاتتان را انجام دهید. برنامه نویس‌ها برای نوشتن الگوریتم‌ها و فلوچارت‌ها به خودکار نیاز پیدا می‌کنند؛ برای همین از این هدیه استقبال خواهند کرد.

  • عینک کامپیوتر

یک برنامه نویس بیشتر ساعت‌های روز را پشت کامپیوتر می‌نشیند و مشغول نگاه‌کردن به مانیتور است. این مسأله باعث می‌شود که نور‌های مضر مانیتور روی چشم‌های او تأثیر بگذارند و به مرور آنها را ضعیف‌تر کنند. شما می‌توانید عینک‌هایی برای طرف مقابل بخرید که این نور‌های مضر را فیلتر می‌کند. در واقع در صورت استفاده از عینک‌های کامپیوتر حتی اگر چندین ساعت به صفحه خیره شوید، هیچ مشکلی برایتان به وجود نمی‌آید.

عینک‌های کامپیوتر قیمت نسبتاً بالایی نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارد، اما تأثیرگذاری آنها قطعاً بیشتر است. به‌دلیل قیمت بالای این هدیه تبلیغاتی توصیه می‌کنیم که آن را صرفاً برای عزیزان یا نزدیکانتان تهیه کنید.

کیبوردهای ارگونومیک

  • کیبوردهای ارگونومیک

هیچ عاملی به‌غیر از کیبورد نمی‌تواند روی سرعت و کیفیت کار برنامه نویس‌ها تأثیر بگذارد. هر چه کیبورد خاصیت ارگونومیک بیشتری داشته باشید، کار با آن برایتان راحتتر است. کیبورد‌های ارگونومیک انگشت‌هایتان را بعد از مدتی از کار‌کردن خسته نمی‌کنند، بنابراین با خیال راحت می‌توانید حتی ساعت‌ها با آنها مشغول به کار شوید و برنامه‌های مختلفی بنویسید. قیمت کیبورد‌های ارگونومیک نسبتاً بالاست، اما قطعاً طرف مقابل را خوشحال می‌کنند، چون کمتر کسی از این کیبورد‌ها استفاده می‌کند.

  • نرم افزاری های ویرایشگر کد

نرم‌افزار‌های ویرایشگر کد مانند ویژوال استودیو هر چند در کشور ایران رایگان هستند، اما در سایر کشور‌ها به‌صورت اشتراکی به فروش می‌رسند؛ یعنی شما ابتدا باید اشتراک آنها را تهیه کنید تا سپس امکان استفاده از برنامه‌ها را داشته باشید. اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و به‌دنبال هدیه‌ای مطلوب برای طرف مقابلتان می‌گردید، اشتراک این نرم‌افزار‌ها را برای آنها بخرید. با خرید اشتراک قدمی مثبت در جهت بهبود روند کدنویسی آنها بر می‌دارید.

  • دوره های آموزشی

برنامه نویس‌ها همواره نیاز به شرکت در دوره‌ها و برنامه‌های جدید در خود احساس می‌کنند تا دانش قبلی‌شان را ارتقاء دهند. اگر طرف مقابل شما هم جزء این دسته از افراد است، از مدرس‌های محبوب، دوره‌های آموزشی تهیه کنید و در اختیار آنها بگذارید. خوشبختانه تعداد دوره‌های آموزشی برنامه نویسی در سطح اینترنت کم نیست، برای همین دست بازی در انتخاب هدیه‌تان دارید.

  • قهوه ساز

چه نوشیدنی‌ای باعث از بین‌رفتن خستگی برنامه نویس می‌شود؟ قهوه! قهوه نه‌تنها روی برنامه نویس‌ها بلکه روی افراد دیگر در سایر زمینه‌های شغلی هم تأثیر دارد. اگر احساس خستگی زیادی می‌کنید، اما پروژه‌های مهمی برای انجام‌دادن دارید، یک فنجان قهوه میل کرده و به کار‌هایتان ادامه دهید. قهوه انرژی بدنتان را تأمین می‌کند و جلوی خستگی‌تان را می‌گیرد.

قهوه‌ساز‌ها در مدل‌های مختلفی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید برای برنامه نویس‌های اطرافتان این دستگاه را تهیه کرده و انرژی و آرامش بیشتری را به آنها هدیه دهید.

  • بلیط سفر

بسیاری از برنامه نویس‌ها مجبور هستند که ساعت‌ها در خانه بنشینند و مشغول نوشتن کد‌های مختلف باشند. این مسأله به مرور زمان روی روحیه آنها تاثیر منفی می‌گذارد. شما می‌توانید با تهیه بلیط‌های سفر لبخندی واقعی به لب‌های این افراد هدیه دهید. کافیست بلیط سفر به شهر موردعلاقه طرف مقابلتان را بخرید و از بخواهید که برای مدتی کار را کنار بگذارد و با شما به سفر بیاید. این سفر تبدیل به لذت‌بخشترین سفر عمر او خواهد شد.

بهترین هدایا برای یک برنامه نویس با ویژگی های عالی

بهترین هدیه برای برنامه نویس ویژگی‌های عالی و مناسبی دارد و روی طرف مقابل تأثیر می‌گذارد. هر یک از این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا شخص موردنظرتان از هدیه‌تان خوشحال شود. از یک دمنوش ساده گرفته تا دستگاه‌هایی مثل قهوه‌ساز یا کیبورد‌های ارگونومیک می‌توانند این حس را درون فرد به وجود آورند. شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر جهت خرید هدیه با کارشناس‌های حرفه‌ای فعال در زمینه عرضه انواع کادو تماس بگیرید.

تی شرت برای برنامه نویس

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴