هدیه برای کوهنورد
تاریخ انتشار : 2024/02/21

فهرست مطالب

بهترین هدیه برای طبیعت گردان | هدیه برای کوهنورد

طبیعت گرد‌ ها قشر خاصی از جامعه هستند که با برخی هدایای خاص بیشتر خوشحال می‌شوند. اگر یکی از نزدیکان یا اطرافیانتان طبیعت گرد است، می‌توانید با تهیه هدایای مناسب لبخند را به لب او بیاورید و وی را از هدیه‌تان بسیار خوشحال و راضی کنید. اما آیا بهترین هدیه برای کوهنورد و طبیعت گرد را می‌شناسید؟

اگر نمی‌دانید برای طبیعت گردان چه هدایایی بخرید، کافیست به فروشگاه‌های مخصوص لوازم کمپینگ و طبیعت گردی بروید؛ در این فروشگاه‌ها با دنیایی از وسایل مختلف روبرو می‌شوید که برای لذت‌بردن و افزایش ایمنی در طبیعت ساخته شده‌اند و کاربردی‌های متنوعی دارند.

اگر شما به‌عنوان یک مجموعه فعال در حوزه طبیعت گردی فعالیت می‌کنید یا مجموعه‌ای فعال در حوزه بازاریابی هستید نیز می‌توانید با تهیه برخی وسایل و استفاده از آنها به‌عنوان هدایای تبلیغاتی برند خود را نیز تبلیغ کنید. اما از قبل باید به‌طور کامل درباره این وسایل اطلاعات کافی به‌دست‌آورید.

معرفی بهترین هدیه برای کوهنورد و طبیعت گرد

در ادامه لیستی از انواع هدیه برای کوهنورد و طبیعت گرد را می‌آوریم که پیشنهاد می‌دهیم حتماً یک یا چند مورد از آنها را بخرید و به عزیزان یا اطرافیانتان هدیه دهید:

هدیه برای کوهنورد

  • چادر مسافرتی

اگر به‌دنبال بهترین هدیه برای کوهنورد و طبیعت گرد می‌گردید، ما چادر مسافرتی را پیشنهاد می‌دهیم که جزء مهمترین ملزومات سفر به‌شمار می‌آید. اگر عازم سفری هستید که در آنجا اقامتگاه و سوئیت وجود ندارد، مجبور به استفاده از چادر‌های مسافرتی خواهید بود. این چادر‌ها بدنتان را در برابر شرایط محیطی مختلف مثل باران، باد، گردوغبار و… حفظ می‌کنند و مانع از نفوذ حشرات و حیوانات موذی به داخل می‌شوند.

چادر‌های مسافرتی بستری مناسب برای خوابیدن در دل طبیعت را برایتان به‌وجود می‌آورند و حتی برخی از آنها دارای پنجره‌هایی هستند که با استفاده از این پنجره‌ها می‌توانید نمای بیرون را تماشا کنید و از دیدن طبیعت لذت ببرید.

چادر‌های مسافرتی در انواع مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی تولید می‌شوند که شما می‌توانید متناسب با سفر‌های طرف مقابلتان یکی از انواع چادر‌ها را برای وی بخرید و لبخند را به لب‌های او هدیه دهید.

  • منقل تاشو

منقل تاشو می‌تواند بهترین هدیه برای کوهنورد و طبیعت گرد باشد. قطعاً برپاکردن آتش برای تهیه غذا‌هایی مانند کباب کمی سخت است، به‌خصوص اینکه در اغلب مواقع این کار بهداشتی نیست و برای سلامتی انسان نیز خطر‌هایی به‌همراه می‌آورد؛ ازهمین‌رو شما می‌توانید یک منقل تاشو برای طرف مقابل به هدیه بخرید که جزء مهمترین ابزار‌های پخت‌وپز در سفر و طبیعت گردی به‌شمار می‌آید و در اغلب موارد ضرری برای سلامتی انسان ندارد.

منقل‌های تاشو محافظ محیط‌زیست نیز هستند و از انتشار آتش جلوگیری می‌کنند. این منقل‌ها قابلیت جابه‌جایی ساده‌ای دارند و به‌راحتی می‌توانید آنها را تا کرده و در صندوق عقب ماشینتان بگذارید تا آنها را به اماکن دلخواه‌تان ببرید و یک کباب خوشمزه درست کنید.

تولید‌کننده‌ها ساختار منقل‌های تاشو را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا زغال‌ها خیلی سریعتر آماده شوند و غذا نیز خیلی زود پخته شود؛ بنابراین دیگر با چالش‌های روش‌های سنتی و قدیمی مثل درست‌کردن آتش و مدت‌ها منتظرماندن برای آماده‌شدن زغال‌ها مواجه نخواهید شد.

  • صندلی راحتی

حتماً برای شما هم این چالش وجود داشته که به طبیعت رفته‌اید و جایی برای نشستن نبوده و ساعت‌ها مجبور به ایستادن بودید. این مشکل حتماً برای دوست طبیعت گردتان نیز اتفاق می‌افتد. در واقع در برخی سفرها در حین کوهنوردی یا حتی گشت‌وگذار در طبیعت زیرانداز و سنگی برای نشستن وجود ندارد، برای همین فرد ترجیح می‌دهد که بایستد که این کار باعث خستگی وی خواهد شد.

شما می‌توانید با خرید صندلی‌های راحتی مخصوص طبیعت این مشکل را به‌طور کامل برای دوست طبیعت گرد خود برطرف کنید. این صندلی‌ها ساختار بسیار راحتی دارند و به تکیه‌گاه نیز مجهز هستند، به‌همین‌دلیل در حین استفاده آرامش و آسایش فوق‌العاده‌ای را برایتان به‌ارمغان می‌آورند.

یکی از ویژگی‌های خیلی خوب صندلی‌های راحتی مخصوص سفر و طبیعت‌گردی وزن سبک و قابلیت جابه‌جایی ساده آنهاست. در واقع وزن این محصولات شاید حدود 3 تا 4 کیلوگرم باشد، به‌همین‌دلیل در هر موقعیتی می‌توانید آنها را همراه خود ببرید و از شستن روی خاک، گل و… راحت شوید.

  • کیسه خواب

کیسه خواب یکی از مهمترین ملزومات برای افرادی است که در دل شب به طبیعت می‌روند و در آنجا می‌مانند. این کیسه‌ها عایق مناسبی در برابر رطوبت هستند و از خیس‌‌شدن بدن فرد جلوگیری می‌کنند و همچنین با قابلیت تنظیم دما مانع از سرماخوردن بدن حین خواب خواهند شد.

کیسه‌های خواب وزن بسیار سبکی نیز دارند، به‌همین‌دلیل به‌راحتی می‌توانید آنها را هنگام سفر به دل طبیعت همراه خود ببرید و خسته نشوید. از جمله ویژگی‌های خیلی خوب این ابزار نیز می‌توان به ابعاد مناسب آنها اشاره کرد که برای افراد قدکوتاه و قدبلند مناسب هستند و هیچ مشکلی برایشان در حین سفر به‌وجود نمی‌آورند.

  • اجاق سفری

آیا به‌جای کباب به انواع خوراک‌ها و غذا‌های مختلف دیگر علاقه دارید؟ برای پخت این غذاها می‌توانید از خوراک‌پز یا اجاق‌های سفری استفاده کنید که به آسانی قابلیت حمل و جابه‌جایی دارند و بستری مناسب برای پخت یا گرم‌کردن غذا را به‌وجود می‌آورند.

اجاق سفری می‌تواند بهترین هدیه برای کوهنورد باشد، چون در حین طبیعت گردی قطعاً غذای او سرد می‌شود و تمایل به گرم‌کردن آن خواهد داشت. در این زمان به‌پا‌کردن آتش نیز مشکلات و دغدغه‌هایی دارد که اجاق‌های سفری تمام این چالش‌ها را از بین می‌برند.

  • یخدان مسافرتی

آیا به‌دنبال بهترین هدیه برای کوهنورد در دل روز‌های گرم بهاری و تابستانی می‌گردید؟ شما می‌توانید برای طرف مقابلتان یک یخدان مسافرتی بخرید و لبخند را به لب‌های او هدیه دهید. یخدان‌ها قابلیت نگهداری انواع مواد غذایی را دارند و به‌خوبی انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌هایتان را سرد و با دمای مطلوب نگه می‌دارند، بنابراین دیگر بابت خراب‌شدن، گرم‌شدن و مشکلاتی ازاین‌دست نگران نخواهید بود.

یخدان‌های مسافرتی یخ را نیز تا مدت زیادی نگه می‌دارند، بنابراین از یخ داخل آنها می‌توانید برای صرف انواع نوشیدنی استفاده کنید و در دل گرمای تابستان و زیر نور خورشید از خوردن نوشیدنی‌هایی گوارا و خنک لذت ببرید.

  • تراول ماگ

آیا به‌دنبال بهترین هدیه برای کوهنورد می‌گردید؛ اما نمی‌دانید که هدیه مناسب برای کوهنوردان چیست؟ ما تراول‌ماگ‌ها را پیشنهاد می‌دهیم که جایگزینی عالی برای فلاسک‌ها هستند و قابلیت حمل انواع نوشیدنی‌ها را برایتان فراهم کرده‌اند. تراول‌ماگ‌ها ابعادی بزرگتر از ماگ‌های معمولی دارند و به‌خوبی نوشیدنی‌های سرد و گرم را برایتان نگه می‌دارند تا در زمان نیاز آنها را نوش‌جان کنید و لذت ببرید.

انواع تراول‌ماگ‌ها توسط برند‌های مختلفی در بازار تولید می‌شوند و هر کدام از آنها ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند. شما می‌توانید به‌سراغ بهترین برند‌های بازار بروید و با خرید یک تراول‌ماگ مناسب برای هدیه طرف مقابلتان را خوشحال کنید.

  • کوله پشتی

یک کوهنورد حرفه‌ای همیشه یک کیف و کوله‌پشتی به‌همراه خود دارد تا در مواقع لازم بتواند از آن استفاده و به اشیاء و وسایل موردنیاز دسترسی پیدا کند؛ در این زمان کوله‌پشتی‌های طبیعت گردی به‌کار او می‌آیند. کوله‌پشتی‌های سفر دارای جیب‌های مخصوص و جایگا‌های بزرگی هستند که معمولاً می‌توانید انواع وسایل مختلف و موردنیاز را داخل آنها بگذارید.

کوله‌پشتی‌ها در رنگ‌بندی‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار به‌فروش می‌رسند. شما می‌توانید لباس‌های طبیعت گردی طرف مقابلتان را مدنظر قرار دهید و براساس طرح و رنگ آنها برای خرید کوله به بازار بروید.

  • کفش کوهنوردی

برای راه‌رفتن روی سنگ‌ها و صعود به قله‌ها باید کفش‌های مخصوصی داشته باشید که زیره‌ای محکم و مناسب دارند و نه‌تنها لیز نمی‌خورند، بلکه باعث فشارآوردن به کف پا‌هایتان نیز می‌شوند. این کفش‌ها با فرآهم‌آوردن بستری نرم و مناسب تا مدت‌ها هیچ احساس خستگی و کسالتی درونتان به‌وجود نمی‌آورند، برای همین با خیال راحت امکان استفاده از آنها حتی برای ساعت‌های طولانی را خواهید داشت.

کفش‌های مخصوص کوهنوردی به‌عنوان بهترین هدیه برای کوهنورد به‌شمار می‌آیند، چون حتی در صورت استفاده طولانی هیچ بوی نامطبوعی نمی‌گیرند و رویه آنها نیز در اثر برخورد به سنگ، شاخه‌های درختان و … پاره نمی‌شود.

  • دستکش

دستکش برای یک کوهنورد در روز‌های سرد پاییزی و زمستانی بسیار با اهمیت است، چون هوای سرد باعث پایین آدم دمای انگشتان و دست‌های وی می‌شود و سفر را برای او کمی سخت می‌کند. علاوه‌براین شاید کوهنورد در حین کوهنوردی نیاز به گرفتن خود به طناب و بخش‌های مختلف داشت باشد که در‌این‌صورت به‌دلیل پایین‌بودن دمای دست‌ها امکان انجام این کار را نیز نخواهد داشت.

در خرید دستکش نیز پیشنهاد می‌دهیم که حتماً طرح و رنگ لباس‌های طبیعت گردی و کوهنوردی طرف مقابل را مدنظر قرار دهید و متناسب با آنها برای خرید به بازار بروید. فروشگاه‌های مخصوص عرضه انواع لوازم کمپینگ مدل‌های مختلفی از این دستکش‌ها را به‌فروش می‌رسانند.

بهترین هدیه برای کوهنورد، ارمغان آور راحتی و لذت حین سفر

بهترین هدیه برای کوهنورد و طبیعت گرد وسیله‌ای است که راحتی و لذت او را در سفر تضمین کند؛ بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید طرف مقابلتان خوشحال شود، ابتدا متوجه شوید کدام وسیله را ندارد و سپس به محلی که برای طبیعت گردی می‌رود نیز توجه کنید. با دقت به این نکته‌ها می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین هدیه را بخرید و طرف مقابلتان را تحت تاثیر دهید؛ قطعاً این کارتان تا مدت‌ها به یاد وی می‌ماند و بابت هدیه از شما قدردان و سپاسگزار خواهد بود.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴