هدیه عید قربان به کارمندان و مدیران
تاریخ انتشار : 2024/04/30

فهرست مطالب

هدیه عید قربان به کارمندان و مدیران

با فرا رسیدن عید قربان بسیاری از مجموعه‌ها و کمپانی‌های حرفه‌ای به کارمندان یا مدیران کسب‌و‌کار‌های همکارشان هدایای نفیسی می‌دهند. این هدایا حس اعتماد بیشتری در شرکای کاریتان به وجود می‌آورند و کارمندانتان را نسبت به انجام دادن وظایفشان متعهدتر می‌کنند.

هدیه عید قربان به کارمندان می‌تواند شامل یک پاور بانک تبلیغاتی، فلش مموری یا … باشد. هرچه ارزش مادی و معندی هدیه بالاتر برود، قطعاً تأثیر گذاری بیشتری خواهد داشت؛ به‌همین منظور توصیه می‌کنیم که حتماً کادوی خود را با دقت بالا انتخاب کنید.

خوشبختانه دست شما در انتخاب هدیه برای کارمندان و مدیران در عید قربان باز است. شما می‌توانید حتی با خرید یک خودکار تبلیغاتی ساده نیز لبخند را به لب طرف مقابلتان بیاورید. توصیه می‌کنیم که در این زمینه زیرکانه عمل کنید تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

بهترین هدیه عید قربان به کارمندان و مدیران چیست؟

بهترین هدایای تبلیغاتی برای کارمندان و مدیران شامل چه کادو‌هایی هستند؟ به‌سراغ چه محصولی برای این افراد برویم که تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند؟

هدیه عید قربان به کارمندان و مدیران

  • فلش مموری تبلیغاتی

شما می‌توانید با تهیه فلش مموری تبلیغاتی و دادن آن به کارمندان یا شرکای کاری‌تان تأثیرگذاری مطلوبی برروی افزایش اعتماد این افراد به کسب‌و‌کارتان بگذارید. فلش مموری‌ ها با وجود روی کار آمدن فضا‌های ابری همچنان محبوبیت بالایی در زمینه انتقال داده‌ها دارند. شما می‌توانید این فلش‌ها را از شرکت‌های تبلیغاتی و با درج لوگوی اختصاصی‌تان برروی آنها یا فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی معمولی بخرید.

توصیه می‌کنیم که فلش مموری‌های تبلیغاتی را از مجموعه‌های تبلیغاتی تهیه کنید. این مجموعه‌ها با استفاده از بهترین مواد نام برند و مشخصات کسب‌و‌کارتان را برروی بدنه این کادو‌ها حک می‌کنند، به‌همین دلیل قطعاً هدیه‌تان تأثیرگذاری بیشتری روی طرف مقابل دارد.

  • پاور بانک تبلیغاتی

پاوربانک‌ها ابزاری برای شارژکردن وسایل الکترونیکی در زمان عدم دسترسی به برق شهری هستند. این تجهیزات این روزها بیشتر کاربرد را به‌خصوص برای دارندگان گوشی‌های آیفون دارند، بنابراین می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای هدیه عید قربان به کارمندان و مدیران باشند.

  • خودکار و سررسید

هر چند یک خودکار ساده می‌تواند هدیه ارزشمندی باشد، اما توصیه می‌کنیم که در کنار آن یک سررسید نیز برای طرف مقابلتان تهیه کنید. با خرید سررسید و خودکار نیاز فرد موردنظرتان را به ابزار‌های مخصوص نوشتن از بین می‌برید.

بسیاری از ما در طی روز در مورد موضوعات مختلف می‌نویسیم. برخی با خودکار و سررسید اقساط و خرج‌هایشان و برخی نیز خاطرات روزانه‌شان را می‌نویسند. توصیه می‌کنیم که روی خودکار و سررسید مشخصات کسب‌و‌کار خود را حک کنید تا فرد با هر بار استفاده از این وسایل به یاد شما و کسب‌و‌کارتان بیفتد.

  • لوح تقدیر

گاهی نیاز نیست هدیه گرانقیمتی بخرید، بلکه فقط ارائه یک لوح تقدیر می‌تواند لبخندی فوق‌العاده به لب‌های طرف مقابلتان بیاورد. اگر هیچ ایده‌ای بابت هدیه مناسب عید قربان ندارید، یک لوح تقدیر آماده کرده و ضمن تشکر از طرف مقابل به‌منظور انجام‌دادن درست کار‌ها، عید را نیز به او تبریک بگویید. در این زمینه می‌توانید به‌سراغ شرکت‌های سازنده لوح یا تندیس بروید که در این زمینه به‌صورت حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستند.

  • کتاب های نفیس

با فرا رسیدن عید قربان توصیه می‌کنیم که برای کارمندان یا شرکای کاری‌تان کتاب‌های نفیس و ارزشمندی تهیه کنید. این کتاب‌ها هدایای رسمی فوق‌العاده‌ای هستند که بیشترین میزان تأثیرگذاری را دارند. شما می‌توانید برای تأثیرگذاری بیشتر ساک‌های تبلیغاتی تهیه کرده و کتاب‌ها را داخل آنها بگذارید.

حتی پرمشغله‌ترین افراد در طی روز به مطالعه مطالب مختلف در شبکه‌های اجتماعی یا کتاب‌هایشان می‌پردازند. اینکه برای آنها کتابی آموزنده بخرید، بسیار خوشحال‌کننده است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً این کار را انجام دهید.

  • تابلوفرش

تابلوفرش‌ها هدایای تزئینی نسبتاً گران قیمتی هستند که طرفداران زیادی دارند. شما می‌توانید طرح موردعلاقه شرکای کاری یا کارمندانتان را برروی تابلوفرش‌ها حک کرده و به‌عنوان هدیه به آنها دهید. تابلوفرش‌ها در سایزبندی‌ها و مدل‌های مختلفی به فروش می‌رسند، بنابراین امکان خرید آنها را کاملاً متناسب با میزان بودجه‌تان دارید.

انواع تابلو فرش‌ها در فروشگاه‌های مخصوص عرضه فرش نیز به فروش می‌رسند، بنابراین به این فروشگاه‌ها بروید، مدل‌های مختلف را جستجو کنید و از بین آنها بهترین‌ها را بخرید.

  • ست مدیریتی

این هدیه فقط مخصوص مدیران سازمان هاست که شامل جلد مدارک، جاکلیدی، سررسید، خودکار و… می‌شوند. اینکه تمام این وسایل طرح و رنگی مشابه داشته باشند، قطعاً برای طرف مقابلتان جذابیت خواهد داشت. در اغلب موارد این هدایا ارزش مادی زیادی ندارند، به‌همین دلیل با صرف کمترین هزینه امکان خریدشان را دارید.

توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌خواهید چندین هدیه را به طرف مقابل دهید، یک پک به وجود آورید و تمام هدایا را داخل آنها قرار دهید. این ست‌های مدیریتی جذاب قطعاً تا مدت‌ها برای وی ماندگاری داشته و تصویری از شما و کسب‌و‌کارتان را برای آنها تداعی می‌کنند.

هدیه عید قربان به کارمندان و مدیران

  • تقویم های رومیزی

نیاز نیست حتماً هدایای بسیار گران قیمت بخرید، حتی تقویم‌های رومیزی نیز می‌توانند فرایند بازاریابی را به خوبی برایتان انجام دهند. تقویم‌های رومیزی قابلیت چاپ در طرح دلخواه‌تان را دارند، بنابراین آنها را متناسب با طرح کسب‌و‌کارتان طراحی کرده و در اختیار مدیران همکار یا کارمندانتان بگذارید.

تقویم‌های رومیزی زمان را برایتان مشخص می‌کنند. بسیاری از افراد با وجود‌داشتن گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و… ترجیحشان استفاده از این تقویم هاست؛ بنابراین برای آنها این هدایای تبلیغاتی کاربردی را بخرید و نیازشان را به‌هر نوع تقویم مشابه از بین ببرید.

  • محصولات یا خدمات شخصی

به‌جای خرید محصولات یا ارائه خدمات از کمپانی‌های دیگر توصیه می‌کنیم که محصول یا خدماتی را از کمپانی خودتان به کارمندان یا شرکای کاری هدیه دهید. با انجام این کار میزان کیفیت محصولاتتان را برای دیگران مشخص می‌کنید، بنابراین آنها بعد از یک‌بار استفاده تبدیل به مشتری دائمی و طرفدار پروپاقرص کسب‌و‌کارتان می‌شوند.

حتماً لازم نیست گرانترین محصولاتتان را برای کارمندان در نظر بگیرید، اما برای شرکای کاری توصیه می‌کنیم که حتماً این کار را انجام دهید. با ارائه چنین هدایای نفیسی قطعاً زمینه‌های همکاری بیشتری بین شما و آنها به وجود می‌آید که نهایتاً این اتفاق موجب کسب سود‌های بیشتر خواهد شد.

هدیه عید قربان به کارمندان و مدیران با تأثیرگذاری بالا

هدیه عید قربان به کارمندان و مدیران باید تأثیرگذاری بالایی داشته باشد و اعتماد این افراد را به شما بیشتر کند. توصیه می‌کنیم که قبل از خرید هدیه حتماً ویژگی‌های کسب‌و‌کار، کارمندان و مدیران شرکای کاری‌تان را به کارشناس‌های شرکت‌های تبلیغاتی بگویید تا آنها بر اساس نیازتان بهترین هدیه را پیشنهاد دهند. محصولات پیشنهادی این شرکت‌ها معمولاً بیشترین تأثیر را دارند.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴