خرید هدیه خاص تا 500 هزار تومان
تاریخ انتشار : 2024/04/23

فهرست مطالب

خرید هدیه خاص تا 500 هزار تومان

حتماً ضرب المثل “هرچقدر پول دهی، همانقدر آش می‌خوری” را شنیده‌اید، این درباره انواع تبلیغاتی یا معمولی نیز صدق می‌کند. هر اندازه برای هدیه‌تان هزینه کنید، به همان میزان روی مشتری‌ها یا طرف مقابلتان تأثیر می‌گذارید. هرچند امکان خرید هدایایی تا 100000 یا 200000 تومان برای شخص مورد نظرتان وجود دارد، اما قطعاً با خرید هدایایی تا 500000 تومان تأثیرگذاری بیشتری روی فرد مقابل خواهید داشت.

انواع هدایا مثل خودکار تبلیغاتی ، کاور‌های مدارک و … هرچند قیمت کمی دارند، اما شاید به‌هر‌دلیلی گم‌شده یا فرد مقابلتان تمایلی به استفاده از آنها نداشته باشد. اما قاعدتاً او برای هدایای گرانتر ارزش بیشتری قائل شده و توجه بیشتری به آنها می‌کند، همین موضوع باعث جذب وی به کسب‌و‌کارتان می‌شود.

شما می‌توانید با تهیه انواع هدیه خاص تا 500 هزار تومان مثل فلش مموری تبلیغاتی، پاوربانک، هدفون یا هندزفری و … قدمی مثبت برای کسب‌و‌کارتان بردارید. اما از قبل باید با این هدایا و ویژگی‌هایشان آشنا شوید. ما به‌عنوان راهنما تمام نکته‌های لازم درباره آنها را برایتان می‌گوییم.

راهنمای خرید هدیه خاص تا 500 هزار تومان

بهترین هدایای خاص تا 500 هزار تومان عبارت هستند از:

خرید هدیه خاص تا 500 هزار تومان

  • فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری‌ ها هدایای ارزشمند جدیدی هستند که توسط بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی عرضه می‌شوند. روی این محصولات مشخصات برندتان درج شده و مشتری با هر بار استفاده نام شما و کسب‌و‌کارتان را می‌بیند. شما می‌توانید فلش مموری‌هایی با حجم قابل‌توجه‌ای تا 500 هزار تومان خریداری کنید. قطعاً این موضوع باعث تأثیرگذاری بیشتر روی طرف مقابل می‌شود، به‌اندازه‌ای که تبدیل به مشتری‌های دائمتان شود.

فلش مموری‌ها توسط مارک‌های مختلفی تولید می‌شوند. محصولاتی که در رده 500 هزار تومان هستند، متعلق به بهترین برند‌های بازار بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند.

  • پاوربانک

پاوربانک‌ها هدیه ارزشمند دیگری هستند که تا 500 هزار تومان یا حتی بیشتر ارزش دارند. این هدایا برای افرادی که به‌طور مداوم از لوازم الکترونیکی‌شان از جمله تبلت و موبایل استفاده می‌کنند، کاربردی است. شما می‌توانید به‌واسطه پاوربانک‌ها در مواقع ضروری لوازم الکترونیکی‌تان را شارژ کرده و به‌مدت بیشتری از آنها استفاده کنید. پاوربانک نیازتان را به پریز و برق مستقیم شهری از بین می‌برد.

پاوربانک‌ها نیز توسط برند‌های مختلفی تولید می‌شوند و ظرفیت‌های متنوعی دارند. شما می‌توانید متناسب با بودجه‌تان یعنی 500 هزار تومان یک یا چند مدل از انواع پاور بانک تبلیغاتی را بخرید و به مشتری‌های خاصتان هدیه دهید.

  • هدفون و هندزفری

هدفون‌ها و هندفزری‌ها با قیمت‌های بسیار بیشتر از 500 هزار تومان به فروش می‌رسند، اما برخی نمونه‌ها در این رنج قیمتی وجود دارند که با کیفیت خوبی می‌توانند نیازتان را برطرف کنند. شما می‌توانید هدفون و هندزفری را برای مشتری‌تان تهیه کرده و داخل ساک دستی تبلیغاتی مخصوص برندتان بگذارید. همین کار ساده می‌تواند باعث جذب افراد به کسب‌و‌کارتان شود.

هدفون‌ها و هندزفری‌ها توسط مارک‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند که قاعدتاً مارک‌های باکیفیت قیمت‌های بسیار بالایی دارند. ما پیشنهاد می‌دهیم به‌عنوان هدیه تبلیغاتی به‌سراغ محصولاتی بروید که قیمتی معقولانه و کیفیت قابل‌قبولی دارند.

  • چراغ مطالعه

چراغ‌های مطالعه معمولاً با قیمت 500 هزار تومان نیز در بازار به فروش می‌رسند. این چراغ‌ها برای نویسنده‌ها بهترین گزینه هستند. افرادی که دائماً مشغول کتاب‌خوانی‌اند و مطالعه می‌کنند نیز تمایل زیادی به استفاده از این چراغ‌ها دارند. قطعاً با تهیه این محصولات اهمیت مشتریانتان را به آنها یادآوری می‌کنید. شما می‌توانید چراغ‌های مطالعه تبلیغاتی را از شرکت‌های تبلیغاتی معتبر تهیه کرده و در اختیار افراد موردنظرتان بگذارید.

  • عطر و خوشبو کننده

خرید هدیه خاص تا 500 هزار تومان

ادکلن‌ها حتی با قیمت‌های چند میلیون تومانی در بازار به فروش می‌رسند، اما برخی عطر‌های خوشبو نیز با قیمت حدود 500 هزار تومان در بازار وجود دارند که قطعاً لبخند رضایت را به لب‌های طرف مقابلتان می‌آورند. شما می‌توانید ابتدا با در‌نظر‌گرفتن طبع طرف مقابل و اطلاع از سلیقه او در انتخاب خوشبوکننده به‌سراغ مراکز عطرفروشی بروید.

عطر‌ها مدل‌های مختلفی دارند و با رایحه‌های مطبوعشان قطعاً تأثیر فوق‌العاده‌ای روی مشتری‌ها می‌گذارند. شما می‌توانید عطر‌های برند‌های معروف را تهیه کرده و داخل ساک‌های مخصوص تبلیغاتی‌تان بگذارید و به طرف مقابلتان هدیه دهید. این کار شما قطعاً تا مدت‌ها در ذهن فرد موردنظرتان ثبت خواهد شد.

  • گل و گیاه

گل و گیاهان 500 هزار تومانی را می‌توانید در گل‌فروشی‌ها ببینید. این گیاهان اغلب بلندقامت هستند و در سایز‌های بزرگتری نسبت به گل‌های معمولی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید برای شرکای کاری یا مشتری‌هایتان یکی از انواع این گل‌ها را تهیه کنید تا لبخندی زیبا را به لب‌های او بنشانید.

گل و گیاه را فقط برای افرادی بخرید که توانایی نگهداری از آنها را دارند. گیاهان باید در شرایطی مخصوص رشد کنند و اگر این شرایط برایشان مهیا نشود، خیلی زود خشک می‌شوند. اگر مطمئن هستید که طرف مقابل شرایط نگهداری از گل و گیاه را ندارد، پیشنهاد می‌دهیم به‌سراغ هدایای تبلیغاتی دیگر بروید.

  • عینک آفتابی

عینک‌های آفتابی نیز هدایای تبلیغاتی جالبی هستند که قطعاً نظر طرف مقابلتان را جلب می‌کنند. عینک‌ها در قیمت‌های متنوعی به فروش می‌رسند که در بین آنها 500 هزار تومان معقولانه‌ترین قیمت است. البته برخی عینک‌ها با قیمت بالای چند میلیون تومان عرضه می‌شوند، اما مدل‌های 500 هزار تومانی نیز می‌توانند کار راه انداز باشد.

به فروشگاه‌های عرضه عینک آفتابی بروید و با آنها برای تهیه چندین مدل از این محصولات برای مشتری‌هایتان صحبت کنید. برخی از این مراکز در ازای خرید چند محصول تخفیف خوبی برایتان در نظر می‌گیرند که همین موضوع نیز باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد.

  • محصولات شخصی

به‌جای فکر‌کردن به هدایای تبلیغاتی دیگر، چه خوب که محصولات برند خودتان را در اختیار مشتری‌ها، شرکا یا کارمندانتان بگذارید. محصولات شخصی رایگان تجربه استفاده از آن را برای افراد موردنظرتان به‌وجود می‌آورند، بنابراین افراد می‌توانند با بینش بیشتری برای خرید آنها تصمیم بگیرند. عرضه این محصولات به‌صورت رایگان در بین مشتری‌ها آنها را تبدیل به طرفداران 2 آتیشه کسب‌و‌کارتان می‌کند.

هدیه خاص تا 500 هزار تومان که تأثیرگذاری فوق العاده ای دارد

انواع هدیه خاص تا 500 هزار تومان با تأثیری‌گذاری فوق‌العاده‌شان می‌توانند قدمی بزرگ برای رشد کسب‌و‌کارتان باشد. شما می‌توانید با تهیه این هدایا طرف مقابلتان را خوشحالتر کنید و اعتماد بیشتری در ذهن او نسبت به کسب‌و‌کارتان به‌وجود بیاورید.

برای انتخاب هدیه خاص تا 500 هزار تومان توصیه می‌کنیم که حتماً با کارشناس‌های فعال در زمینه عرضه هدایای تبلیغاتی نیز مشورتی داشته باشید. این افراد با تکیه بر تجربه و مهارت خود راهنمایی‌تان می‌کنند تا کاربردی‌ترین و بهترین محصولات را بخرید و با استفاده مناسب از آنها مشتری‌های بیشتری به‌دست بیاورید. میلان گیفت یکی از این مجموعه‌هاست که به‌صورت رایگان در زمینه انتخاب بهترین هدیه متناسب با کسب‌و‌کارتان کمکتان خواهد کرد؛ پس همین‌حالا با کارشناس‌های مجموعه ما تماس بگیرید.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴