تاریخ انتشار : 2020/11/21

فهرست مطالب

چگونه هدیه ی تبلیغاتی مناسب برای مشتریان یا کارمندان خود انتخاب کنیم؟

چگونه هدیه ی تبلیغاتی مناسب برای مشتریان یا کارمندان خود انتخاب کنیم؟

تیم فروش میلان گیفت به شما در انتخاب هدیه ای مناسب و مفید کمک خواهد کرد.هدیه ی تبلیغاتی شما معرف برند و نام تجاری شماست پس بسته به مشاغلی که در آن فعال هستید و محصولات و خدماتی که ارائه می دهید پیدا کردن یک هدیه ی تبلیغاتی مناسب کار بسیار زمان بری است.

ممکن است در روند خرید هدایای تبلیغاتی با دو یا سه سطح متفاوت برای ارائه هدایای تبلیغاتی روبرو شوید.

اولین نکته در فرآیند انتخاب این است که آیا این هدیه جهت استفاده در دفتر یا خانه و یا خارج از خانه تهیه می شود. این فاکتورها می تواند تا حدودی به نزدیک بودن ارتباط شما با مشتری و مخاطبین تان تعیین شود.

بعنوان مثال اگر این رابطه بسیار نزدیک باشد و به صورت مکرر با آن مخاطب ارتباط برقرار می کنید خرید یک هدیه ی زیبا برای خانه می تواند موثرترین  انتخاب باشد.

مجموعه هدایای تبلیغاتی مناسب برای این طبقه می تواند شامل لوازم جانبی و کاربردی و همچنین لوازم سفری و …باشد که در خانه و سبک زندگی باعث سرگرمی مشتریان شما در خانه می شود.

در طبقه ی بعدی اگر شما به دنبال خرید یک هدیه ی مناسب جهت استفاده در محیط کسب و کار مخاطب خود در نظر داشته باشید هدایایی نظیر ست های رومیزی اداری، ساعت های دیواری و رومیزی تبلیغاتی ، انواع ظروف تبلیغاتی جهت پذیرایی و… برخی از گزینه های پیشنهادی در این گروه است.

این هدایای تبلیغاتی بیشتر زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که رابطه ی فروشنده  مشتری براساس تجارت باشد و شما بخواهید به صورت مکرر نام و نشان تجاری خود را در مقابل مشتری یادآور شوید.

شما می توانید از بین انواع خودکارهای تبلیغاتی، در سبک ها و مدل های مختلف و همچنین انواع لوازم جانبی بر روی میز کار مانند ست های اداری تبلیغاتی، انواع کیف های دستی چرمی، انواع لوازم جانبی دیجیتال مانند اسپیکر های تبلیغاتی، پاور بانک های تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و..انتخاب کنید.

با توجه به کلیه این نکات شما باید بدانید که مشتریان و مخاطبین شما چه کسانی هستند و ارتباط هدایای تبلیغاتی با محصول و یا خدماتی که شما ارائه می دهید چگونه است.

بعنوان مثال شرکتی که در زمینه لوازم جانبی خودرو فعالیت می نماید می تواند با خرید انواع هدایای تبلیغاتی زیر مجموعه در این بخش مانند آفتابگیرهای تبلیغاتی، سطل زباله خودرو، ماگ های فندکی، انواع هولدر های موبایل قابل استفاده در خودرو و… خریداری نماید.

اگر بسیاری از مشتریان شما بانوان هستند توصیه میکنیم بخش هدایای بانوان را بررسی کنید.در آن بخش شما گروهی از محصولات را پید ا خواهید کرد که تجربه خرید شما را سریع تر و سودآور تر می کند.

اگر شما جز دسته مشاغل بین المللی با مشتریانی که مدام به مسافرت می روند، هستید ما انتخاب گسترده ای از هدایای تبلیغاتی اعم از لوازم جذاب جانبی و هدایای مفید برای سفر؛ نظیر کیف و وسایل و ابزار مسافرتی و پیک نیک را به شما ارائه می دهیم که مورد استقبال مخاطبین تان قرار می گیرد.این هدایای خاص می تواند سالیان سال حسن نیت و نام تجاری شما را در ذهن مخاطبین تان ماندگار کند.

دسته ی بعدی می تواند هدایای مناسب جهت تعطیلات برای کارمندان یک شرکت باشد.در این بخش گزینه های بسیار زیادی وجود دارد.اگر شما خواستار هدیه ای تبلیغاتی هستید که برای یک گروه کامل از افرادی که ممکن است از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند،تهیه کنید تا از آن نهایت لذت را ببرند یکی از بهترین گزینه ها خرید هدایای غذایی برای این دسته است.بعنوان مثال شکلات های تبلیغاتی یا جعبه های پذیرایی مملو از خوراکی های تبلیغایی در این دسته قرار می گیرد.که روشی موثر برای ساخت تصویر مناسب از شما در خاطر آنان است.

کلیه ی موارد ذکر شده در مورد فرآیند انتخاب هدایای مناسب برای مخاطبین گسترده ی شرکت ها معطوف شده است.در این راستا بخش عمده اقتصاد ما متشکل از هزینه های مصرف کننده است.در نتیجه بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ می خواهند این مصرف کنندگان را جذب و حفظ کنند.در اینجا حق انتخاب شما برای هدیه ی تبلیغاتی مورد نظر بسیار زیاد است شما می توانید بسته به نوع محصول و خدمتی که ارائه می دهید کالای تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.اگر چه یک جعبه ی ابزار حرفه ای برای مشاغلی که در حوزه ی مکانیک و موارد مشابه فعالیت میکنند  می تواند یک هدیه ی مناسب و مفید باشد اما همین محصول برای مراکز تناسب اندام یا سالن های زیبایی که عمدتا برای بانوان خدمات ارائه می دهند مفید نخواهد بود.بنابراین اصلا نگران نباشید چراکه ما در وب سایت میلان گیفت هدایا و اقلام تبلیغاتی را در هر محدوده ی قیمت برای هر نوع تجارتی که ممکن است امروزه در عرصه ی کسب و کار باشد ارئه می دهیم.این هدایا با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن عرضه می شوند. در این سفر هیجان انگیز با ما همراه باشید.

 

 

 

 

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴