بهترین لپ تاپ های گیمینگ
تاریخ انتشار : 2024/04/07

فهرست مطالب

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 50 میلیون

لپ تاپ‌های گیمینگ برای شرکت‌های بزرگ در زمینه تکنولوژی می‌توانند هدیه تبلیغاتی بسیار مناسبی باشند. در واقع شما می‌توانید برای مشتری‌ها، شرکای کاری یا کارمندان خاص و تأثیرگذارتان یکی از انواع این لپ تاپ‌ها را تهیه کنید و لبخند را به لب طرف مقابل بیاورید.

البته امکان صرفه هزینه کمتر و تهیه پاور بانک تبلیغاتی و … نیز برای شرکت‌های مرتبط با فناوری وجود دارد، اما قطعاً هیچکدام به‌اندازه تأثیرگذاری لپ تاپ نیستند. بهترین لپ تاپ های گیمینگ با قیمت‌های متفاوتی در بازار به فروش می‌رسند که شما برای هدیه تبلیغاتی باید به‌سراغ گزینه‌های اقتصادی‌تر بروید.

خوشبختانه هم‌اکنون در بازار ایران با صرف هزینه‌ای حدود 50 میلیون تومان می‌توانید لپ تاپ‌های بسیار حرفه‌ای و کاربردی را تهیه کنید. این رایانه‌ها نه‌تنها به‌عنوان هدیه تبلیغاتی بلکه برای مصارف شخصی نیز بهترین گزینه هستند و نیازتان را به‌صورت کامل برطرف می‌کنند.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ

آشنایی با بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 50 میلیون تومان

آیا بهترین لپ تاپ‌ های گیمینگ تا 50 میلیون تومان را می‌شناسید؟ این محصولات چه ویژگی‌هایی دارند و از چه مشخصه‌ها و مزیت‌هایی برخوردارند؟

  • لپ تاپ اچ پی مدل HP Pavilion 15

لپ تاپ اچ‌پی مدل HP Pavilion 15 با قیمت حدودی 30 میلیون تومان یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به‌دنبال لپ تاپ گیمینگ اقتصادی می‌گردند. این محصول با 16 گیگابایت رم نیازتان را به‌صورت کامل برطرف می‌کند و انواع بازی‌ها را نیز اجرا خواهد کرد. این دستگاه با چیپ گرافیکی 4 گیگابایتی از نوع Geforce GTX 1650 توانسته لبخند رضایت را بر لب‌های بسیاری از مشتری‌ها نیز بیاورید.

این محصول با صفحه نمایش 15.6 اینچی تولید و روانه بازار‌شده است و با نرخ بروزرسانی 144 هرتزی و رزولوشن Full HD (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) قطعاً در نمایش انواع تصاویر باکیفیت بهترین عملکرد را خواهد داشت.

حافظه ۵۱۲ گیگابایت SSD از نوع M. 2
پردازنده Intel Core i5 10300H با ۸ مگابایت کش
درگاه‌های ارتباطی پورت HDMI، USB Type C، USB 3.0، LAN
قابلیت ارتقا قابلیت ارتقا رم / افزایش حافظه

  • لپ تاپ ایسر مدل Predator TRITON 300 SE

به‌سراغ یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ تا 50 میلیون تومان می‌رویم که ایسر مدل Predator TRITON 300 SE نام دارد. این محصول با قیمت حدود 34.7 میلیون تومان به فروش می‌رسد که توانسته با پردازنده Core i7 نیاز اغلب مشتری‌های خود را برآورده کند. این دستگاه یک رم DDR4 دارای باس ۳۲۰۰ مگاهرتز نیز داد که می‌توانید آن را تا 34 گیگابایت نیز ارتقاء دهید.

پردازنده گرافیکی 4 گیگابایتی این لپ تاپ نیز از نوع Geforce RTX 3050TI بوده و انواع بازی‌ها را با کیفیت فوق‌العاده عالی برایتان اجرا می‌کند. صفحه نمایش 14 اینچی لپ تاپ ایسر مدل Predator TRITON 300 SE را نیز نمی‌توان از قلم انداخت که با نرخ نوسازی 144 هرتز و پنل IPS تجربه‌ای فوق‌العاده از بازی‌کردن را برایتان به‌ارمغان می‌آورد.

حافظه ۵۱۲ گیگابایت SSD به‌صورت M. 2
پردازنده Intel Core i7 11375H با ۱۲ مگابایت کش
درگاه‌های ارتباطی پورت HDMI، USB Type C، USB 3.0، USB 2.0
قابلیت ارتقا رم‌ها با قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت / قابلیت افزایش حافظه
  • لپ تاپ ام اس آی مدل MSI GL66

ام اس آی از جمله برند‌های معروف بازار است که لپ تاپ‌های بسیار کاربردی و حرفه‌ای تولید می‌کند و این‌بار توانسته با محصول MSI GL66 رضایت مشتریان را جلب کند. این دستگاه در بازار ایران با قیمت حدود 40 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پردازنده این محصول i5 نسل یازدهم 11400H اینتل است که با 8 گیگابایت رم فرصتی را برایتان مهیا می‌کند تا به جمع گیمر‌ها بپیوندید و بازی‌های مختلف را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ

چیپ گرافیکی این دستگاه از نوع Geforce RTX 3050 با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت است که با صفحه نمایش 15.6 اینچی تجربه‌ای خارق العاده از بازی‌کردن را برایتان به‌ارمغان می‌آورد. این محصول دارای یک باتری 3 سلولی نیز بوده و به‌راحتی به‌مدت 2 ساعت شارژ را نگه می‌دارد که زمان خوبی برای اجرای بازی‌ها و لذت بردن از آنهاست.

حافظه ۲۵۶ گیگابایت و به‌صورت SSD
پردازنده Intel Core i5 11400H با ۱۲ مگابایت کش
درگاه‌های ارتباطی پورت HDMI، USB Type C، USB 3.0، LAN
قابلیت ارتقا قابلیت ارتقا رم / افزایش حافظه
  • لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3

به‌سراغ یکی از برند‌های محبوب بازار یعنی لنوو می‌رویم که توانسته با لپ تاپ مدل IdeaPad Gaming 3 خود نیاز مشتری‌ها به یک لپ تاپ گیمینگ را برطرف کند. این محصول با قیمت حدود 40 میلیون تومان در بازار ایران فروخته می‌شود و قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی مثل پردازنده سری Ryzen 7 و نسل پنجم AMD با کد 5800H دارد که دارای کش 16 مگابایتی بوده و زیباترین لحظات را از بازی‌کردن برایتان خلق می‌کند.

چیپ گرافیکی این محصول از نوع Geforce RTX 3050 و با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی است. شما می‌توانید با رم 16 گیگابایتی DDR4 با باس ۳۲۰۰ مگاهرتزی لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 انواع بازی‌ها را با کمترین میزان محدودیت اجرا کنید.

حافظه ۵۱۲ گیگابایت SSD
پردازنده AMD Ryzen 5 5800H با ۱۶ مگابایت کش
درگاه‌های ارتباطی پورت HDMI، USB Type C، USB 3.0
قابلیت ارتقا قابلیت ارتقا رم / افزایش حافظه
  • لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming FX516PE

یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ تا 50 میلیون تومان لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming FX516PE است که با قیمت حدود 43 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. این دستگاه دارای پردازنده پردازنده Core i5 12500H بوده و با 18 مگابایت کش گوی سبقت را نسبت به بسیاری از رقبا در بازار می‌رباید.

۸ گیگابایت رم DDR4 با باس ۳۲۰۰ مگاهرتز و گرافیک Geforce RTX 3050 را نیز در این محصول نمی‌توان از قلم انداخت که جزء نقاط قوت آن به‌شمار می‌ایند و باعث افزایش محبوبیت این محصول شده‌اند.

حافظه ۱ ترابایت SSD به‌صورت M. 2
پردازنده Intel Core i5 12500H با ۱۸ مگابایت کش
درگاه‌های ارتباطی پورت HDMI، USB Type C، USB 3.0، USB 2.0، LAN
قابلیت ارتقا رم‌ها با قابلیت ارتقا / قابلیت افزایش حافظه

بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 50 میلیون تومان، دستگاه هایی حرفه ای

بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ تا 50 میلیون تومان بازار به‌قدری حرفه‌ای و کاربردی هستند که در برخی زمینه‌ها حتی نسبت به محصولات بسیار گران قیمت بازار نیز پیشی می‌گیرند. توصیه می‌کنیم که به‌جای صرف هزینه‌های گزاف و خرید لپ تاپ‌های گیمینگ گران قیمت، این محصولات را تهیه کنید و از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد آنها بهره‌مند شوید. هم‌اکنون فروشگاه‌های مختلفی نیز در زمینه عرضه این لپ تاپ‌ها فعالیت دارند که برای خرید می‌توانید به این مراکز بروید.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴