کتاب های خوب برای هدیه دادن
تاریخ انتشار : 2024/02/03

فهرست مطالب

لیست کتاب های خوب برای هدیه دادن

کتاب در‌هایی از دانش و آگاهی را بر روی افراد باز می‌کند و بهترین هدیه برای کسانی است که به مطالعه و خواندن مطالب مختلف علاقه زیادی دارند. کتاب‌ها راه رسیدن به خواسته‌ها را می‌آموزند و تجارت زندگی یک فرد را با بهایی اندک در اختیارمان می‌گذارند، به‌همین‌دلیل از ارزش زیادی برخوردارند.

اگر می‌خواهید برای کسی هدیه‌ای بخرید، پیشنهاد می‌دهیم به یک کتاب‌فروشی بروید و بهترین کتاب را برای او تهیه کنید. اما بهترین کتاب برای هدیه چیست؟ کدام کتاب‌ها می‌توانند واقعاً لبخند را به لب طرف مقابلمان هدیه دهند و ارزشمندتر از هر کادو و هدیه دیگری برای او باشند؟

با شناخت کتاب‌های مناسب، شما حتی می‌توانید آنها را به‌صورت هدایای تبلیغاتی به کارمندان یا مشتریانتان هدیه دهید و سود زیادی نیز از راه بازاریابی به‌دست ‌آورید. کتاب‌ها می‌توانند هدیه‌ای مناسب برای نزدیکان و اطرافیان ما نیز باشند و آنها را از صمیم قلب خوشحال کنند.

معرفی بهترین کتاب برای هدیه

در ادامه لیستی از بهترین کتاب‌ها برای هدیه را می‌آوریم و درباره آنها توضیح می‌دهیم. هر یک از این کتاب‌ها می‌توانند نقشه راه زندگی افراد شوند و به آنها در داشتن سبک زندگی بهتر کمک کنند:

کتاب های خوب برای هدیه دادن

  • بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل است که خواندن آن توسط بسیاری از مدرسین موفقیت توصیه می‌شود. این کتاب در سال 1937 منتشر شد و هم‌اکنون با گذشت ده‌ها سال هنوز جزء پرفروشترین و بهترین کتاب‌های موفقیت و بهبود شخصی در بین مردم شناخته می‌شود. افراد زیادی نیز با خواندن مطالب بیندیشد و ثروتمند شوید توانسته‌اند زندگیشان را تغییر دهند و تحولات بسیار زیادی را به‌وجود آورند.

بیندیشید و ثروتمند شوید الهام‌گرفته از زندگی تاجر موفق و بزرگ آمریکایی به‌نام اندروکارنگی است که به شما در افزایش میزان درآمدتان و همچنین موفقیت شغلی کمک می‌کند.

بیندیشید و ثروتمند شوید برای اولین‌بار در تاریخ 1970 میلادی توانست رکورد 20 میلیون نسخه را بزند و تا سال 2016 حدود 100 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. همین ویژگی‌های عالی کافیست تا باعث شود بیندیشید و ثروتمند شوید را به‌عنوان هدیه برای عزیزان و اطرافیانتان تهیه کنید.

شما می‌توانید این کتاب را برای مشتری‌ها، کارمندان یا شرکای کاری خود برای تبلیغات کسب‌و‌کارتان نیز تهیه کنید. به‌این‌منظور یک ساک دستی تبلیغاتی مناسب تهیه کرده و این کتاب را به‌همراه یک نامه از طرف مجموعه‌تان داخل آن قرار دهید و به طرف مقابلتان هدیه دهید.

  • کتاب تخت خوابت را مرتب کن

اگر می‌خواهید تجربیات یک فرمانده بازنشسته نیروی دریایی را بخوانید که پر از فراز و نشیب‌های بسیار است، پیشنهاد می‌دهیم که کتاب تخت‌خوابت را مرتب کن را بخوانید. این محصول به شما کمک می‌کند کیفیت زندگی خود را تا میزان قابل‌قبولی بالا ببرید و زندگی بهتری را تجربه کنید. خواندن تخت‌خوابت را مرتب کن برای تمام کسانی که می‌خواهند تغییر و تحولی عالی در زندگی‌شان به‌وجود آورند و همچنین رهبران بسیار پیشنهاد می‌شود.

در واقع شما می‌توانید این کتاب را به مدیران و رهبران کسب‌و‌کار‌های مختلف هدیه دهید، چون راهکار‌هایی عالی برای پیشرفت این افراد در آن نهفته است.

در این کتاب تجربیات ویلئام‌اچ‌مک‌ریون را می‌خوانید که از سخنرانی‌های او در قالب 10 پند و اندرز برگرفته شده است.

  • کتاب باور کنید تا ببینید

به‌سراغ یکی از بهترین کتاب‌ها می‌رویم که توسط یکی از معروفترین نویسنده‌ها یعنی وین‌دایر نوشته شده است. در باور کنید تا ببینید درباره تجربیات شخصی وین‌دایر در زندگی شخصی‌اش را می‌خوانید که پر از فرازونشیب‌های مختلف است. شما در این کتاب می‌آموزید که چطور زندگی‌تان را دگرگون کرده و از آن همان چیزی را بسازید که می‌خواهید. این محصول همچنین به شما می‌آموزد که چطور رابطه بهتر و فوق‌العاده‌تری با دیگران داشته باشید.

باور کنید تا ببینید حتی توانسته جزء پرفروشترین‌ها در فهرست نیویورک‌تایمز نیز قرار بگیرد و برای همین قطعاً یک هدیه فوق‌العاده مناسب به‌شمار می‌آید.

  • فقط غیر ممکن، غیر ممکن است

اگر اهل خواندن کتاب‌های انگیزشی و انرژی‌بخش باشید، قطعاً نام فقط غیرممکن، غیرممکن است، اثر آنتونی‌رابینز را شنیده‌اید. این محصول به شما کمک می‌کند تا ترس‌هایتان را کنار بگذارید و منتظر فرصت‌های بسیار عجیب و غریب نیز در آینده نباشید. با خواندن فقط غیرممکنه، غیرممکن است، اهمال‌کاری را نیز کنار خواهید گذاشت و دیگر کار‌هایتان را به شنبه یا روز‌های دیگر موکول نخواهید کرد.

اگر طرف مقابلتان دائماً در حال فکر‌کردن برای انجام‌دادن کار‌های مختلف است، اما هیچ کاری انجام نمی‌دهد و تمام زندگی‌اش در همان محله فکر‌کردن ختم می‌شود، به او این کتاب را هدیه دهید. بدون‌شک اگر وی تمرینات و مطالب داخل این کتاب را جدی بگیرد، در مدت زمان کوتاهی رشد و موفقیت بسیار زیادی را به‌دست می‌آورد.

  • اثر مرکب

می‌خواهیم یکی از فوق‌العاده‌ترین و تأثیرگذارترین کتاب‌ها برای افزایش درآمد و موفقیت مالی را در زندگی معرفی کنیم که قطعاً با استفاده از مطالب آن می‌توانید در مدت زمان کوتاهی رشد و پیشرفت بسیار زیادی در زمینه ثروت داشته باشید و پول‌های زیادی را از آن خود کنید. اثر مرکب کمکتان می‌کند تا از قدم‌های به‌ظاهر کوچک زندگی‌تان بتوانید موفقیت‌های بزرگی بیافرینید و از حاصله این موفقیت‌ها نیز لذت فراوان ببرید.

با خواندن کتاب اثر مرکب یاد می‌گیرید که با تغییر‌های بسیار جزئی و کوچک قدم‌به‌قدم به‌سوی موفقیت‌های بزرگ نزدیکتر شوید و نتایجی را برای خود خلاق کنید که شاید هیچ‌وقت تصورش را نیز نمی‌کردید. دارن‌هاردی در این محصول تمام تلاش خود را می‌کند تا به خواننده‌ بفهماند که راه صد ساله یک شبه به اتمام نمی‌رسد و هیچ‌کسی نمی‌تواند با یک شب کارکردن به موفقیت‌های بسیار زیادی برسد.

اگر طرف مقابلتان ذهن اقتصادی بسیار خوبی دارد و بیشتر فعالیت وی در زمینه کسب‌و‌کار یا حرفه‌اش است، می‌توانید به او اثر مرکب را هدیه دهید. بدون‌شک درصورتی‌که وی تمرینات اثر مرکب را جدی بگیرد، با تغییر‌های بسیار کوچک به نتایح فوق‌العاده زیاد و موفقیت‌های عالی خواهد رسید.

  • انسان در جستجوی معنا

در انسان در جستجوی معنا خاطرات ویکتورفرانکل را می‌خوانید که مدت‌های زیادی در اردوگاه کار اجباری نازی‌ها زندگی می‌گذارند و تجربیات بسیار زیادی از آنجا به‌دست آورد. در این کتاب به‌ظاهر شرایط سخت ویکتورفرانکل در آن زمان‌ها را به تصویر می‌کشاد، اما حقیقت کتاب در این است که نویسنده می‌خواهد راه‌های دریافتن معنای زندگی را در پی سختی‌ها به انسان بیاموزد.

اگر در زندگی‌تان احساس پوچی می‌کنید و معنای زندگی‌تان را پیدا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً انسان در جستجوی معنا را بخوانید و از طریق آن به موفقیت‌های زیادی در زندگی‌تان برسید.

  • کیمیاگر

کیمیا اثر پائولوکوئیلو است که در کشور ایران نیز طرفداران زیادی دارد. این کتاب توانسته رکورد 65 میلیون فروش را بزند و به 8 زبان مختلف نیز ترجمه شود، به‌همین‌دلیل از آن می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌ها برای هدیه‌دادن یاد کرد. در کیمیاگر حقایقی را درباره باطن‌گرایی می‌خوانید و به خودشناسی، رشد شخصی و معنای زندگی دست می‌یابید.

سبک صحبت‌های کوئیلو در کیمیاگر بسیار ساده و روان است، به‌همین‌دلیل درک صحبت‌های او برای همه امکان‌پذیر خواهد بود.

  • عادت های اتمی

کتاب عادت‌های اتمی راهکاری مانند کتاب اثر مرکب دارن‌هاردی در پیش گرفته‌شده است و نویسنده سعی دارد به تأثیر عادت‌های کوچک بر زندگی بپردازد. در عادت‌های اتمی می‌خوانید که چطور عادت‌های کوچکی را درون خود به‌وجود‌آورید و قدم‌به‌قدم آنها را تبدیل به بخشی از زندگی‌تان کنید. در واقع شما با این محصول می‌آموزید که چطور هر روز درصدی بهتر شوید و نتایج خوشایندتری را در زندگیتان رقم بزنید.

اگر هر روز فقط 1 درصد نسبت به دیروزتان بهتر شوید، سالی 37 برابر پیشرفت خواهید داشت و این ترفندی است که کتاب عادت‌های اتمی نوشته جیمزکلیر به شما می‌آموزد.

  • کار عمیق

در کتاب کار عمیق اثر کال‌نیوپورت درباره معجزه تمرکز در زندگی می‌خوانید؛ در واقع در این اثر درمی‌یابید که اگر روی کاری تمرکز داشته باشید، در آن موفق خواهید شد.

شما می‌توانید در دنیای که تکنولوژی پیشرفت کرده و موفقیت کمی سختتر شده، موفق شوید، اما چطور؟ چگونگی انجام این کار را کتاب کار عمیق به شما می‌آموزد.

در این کتاب می‌آموزید که وقت خود را درگیر فضای مجازی نکنید و با تلف‌نکردن زمانتان برای چندین کار مهم به‌صورت همزمان، به اهداف و خواسته‌هایتان جامه‌عمل بپوشانید.

  • هنر ظریف ر‌هایی از دغدغه ها

در بین لیست کتاب‌های خوب پیشنهاد می‌دهیم که هنر ظریف ر‌هایی از دغدغه‌ها را نیز بخرید و با خواندن آن آرامش بیشتری در زندگی‌تان به‌دست آورید. شما می‌توانید در این کتاب مفاهیم بسیار پیچیده و سخت را به نثری ساده و روان بخوانید و از آنها برای پیشرفت در زندگی‌تان استفاده کنید.

یکی از نقاط قوت هنر ظریف ر‌هایی از دغدغه خواندن تجربه‌های شخصی نویسنده است که به خواننده در درک بهتر محتوای کتاب کمک می‌کند. در این اثر بیشتر از هر عاملی به صداقت اهمیت داده می‌شود و شما در آن مفاهیمی مثل مرگ، زندگی، درد و دغدغه را به‌صورت ملموس می‌خوانید.در کتاب هنر ظریف ر‌هایی از دغدغه‌ها یاد می‌گیرید که به جزء موارد با اهمیت، روی سایر مسائل خط بکشید و به آنها توجه‌ای نداشته باشید.

بهترین کتاب برای هدیه، منبع آگاهی بی نظیر

بهترین کتاب برای هدیه منبعی از آگاهی‌های بسیار زیاد و بی‌نظیر است که شخص می‌تواند با فراگیری آنها قدم‌هایی مثبت برای زندگی خود بردارد. هر چند شاید قیمت کتاب نسبت به بسیاری از هدایا ارزانتر باشد، اما بیشترین تأثیر مثبت را در زندگی طرف مقابل در صورت استفاده می‌گذارد؛ به‌همین‌دلیل پیشنهاد می‌دهیم که ابتدا سلیقه و علاقه طرف مقابل را بشناسید و سپس متناسب با علاقه او به‌سراغ کتاب‌هایی با سبک‌های مناسب بروید و آنها را به وی هدیه دهید.

شماره های تماس

۰۲۱-۸۶۰۴۴۷۶۴

۰۲۱-۸۶۰۳۱۹۱۴